poniedziałek, 22 października 2012

Subtelna kobieta we współczesnym świecie Ludmiła Bliss

Stań się subtelną, cudowną kobietą poprzez rozwój osobisty. Spraw, by Twoja siła tworzyła udany związek i wspaniałą rodzinę. Książka zdradza też sekrety mężczyzn, przez co lepiej ich zrozumiesz :)

"Marzę o tym, aby mężczyźni i kobiety żyli  w miłości i zgodzie, wzajemnym szacunku

i zrozumieniu siebie"


Szczęśliwa rodzina"We współczesnym świecie tak niewiele jest naprawdę szczęśliwych kobiet. Marzę o tym, aby mężczyźni
i kobiety żyli  w miłości i zgodzie, wzajemnym szacunku
i zrozumieniu siebie. Marzę o tym, aby było mniej rozwodów, a więcej harmonijnych rodzin, w których wychowują się szczęśliwe dzieci. O tym, żeby czułość
i miłość panowały w rodzinach. Kobiecość jest kluczem do osiągnięcia tego wszystkiego. To klucz do szczęścia każdej z was. Mam dużą nadzieję, że to, co robię, pomoże Ci choć trochę stać się szczęśliwszą!"
Z wyrazami szacunku
Ludmiła Bliss, autorka blogów o kobietach, książek i seminariów o rozwijaniu kobiecości, kochana
i kochająca żona oraz matka, niepoprawna marzycielka, która lubi sprawiać, aby ten świat był lepszym i piękniejszym.

Ja – prawdziwa kobieta!

Prawdziwa kobieta – to ta, przy której jest się prawdziwym mężczyzną.
Prawdziwa kobieta szanuje każdego mężczyznę! Dlatego że może w każdym z nich znaleźć zalety (przecież każdy je ma). Prawdziwa kobieta docenia mężczyzn i uznaje ich znaczenie w swoim życiu.
Prawdziwa kobieta nie wyobraża sobie życia bez mężczyzny! Оna może bez niego się obejść. Jeśli bardzo trzeba. I wcale nie na długo!
Prawdziwa kobieta nie wystawia ocen mężczyznom i nie przylepia im etykietek. Przecież nie znajdujemy się w szkole, a czyż prawdziwy mężczyzna marzy o tym, aby codziennie zdawać egzaminy?
Prawdziwa kobieta wybiera sobie mężczyznę i oczarowuje go. To właśnie kobiece zadanie, na przekór rozpowszechnionej opinii. To tylko z boku wydaje się, że mężczyzna Cię zdobywa. Ale przecież wiesz, że po prostu pozwoliłaś na to, by Cię zdobył. Prawdziwa kobieta pamięta, że przyroda obdarzyła ją umiejętnością wyboru partnera. Kobieta umie to wyczuć swoim kobiecym wyczuciem. To jej dar od natury! A prawdziwa kobieta z niego korzysta.
Kobiecy zachwyt jest zdolny czynić prawdziwe cuda. Umiejętność znalezienia w swoim i nie tylko w swoim mężczyźnie tego, czym można się zachwycać – to jedna z zalet prawdziwej kobiety.

Czym jest ebook "Subtelna kobieta we współczesnym świecie"?

 Wersja elektroniczna (PDF) >>>

Jak napisać, przepisać i z sukcesem obronić pracę dyplomową? Alicja Kaszyńska

Nowa edycja bestsellera, z której dowiesz się, jak napisać merytorycznie dobrą, strukturalnie logiczną i edytorsko piękną pracę dyplomową i ją z sukcesem obronić?

Czy Ty też musisz napisać pracę dyplomową i nie bardzo wiesz, od czego zacząć?

prace dyplomowe

Dla większości studentów obowiązek napisania pracy licencjackiej lub magisterskiej to jedno z największych wyzwań podczas całych studiów. Nigdy wcześniej tego nie robili, a pomoc, którą uzyskują od wykładowców, nie jest wystarczająca. Nie wiedzą, na co zwracać uwagę, jak formatować pracę, jak przeprowadzać ankiety, a gdy już jakimś cudem uda im się zebrać niezbędne książki -
nie wiedzą, od czego zacząć!
Nic dziwnego, że wpadają w panikę, gdy tylko pomyślą o pisaniu pracy... 
SKORO TRAFIŁEŚ LUB TRAFIŁAŚ NA TĘ STRONĘ, TO MOŻESZ MIEĆ PEWNOŚĆ - TY DO TYCH OSÓB NIE BĘDZIESZ NALEŻEĆ!




Bonus. Indywidualne konsultacje z autorką ZA DARMO!

Każdy, kto zakupi do końca czerwca 2011 roku publikację "Jak napisać, przepisać i obronić z sukcesem pracę dyplomową?"  będzie mógł kompletnie ZA DARMO skonsultować emailowo swoją pracę dyplomową z autorką tego bestsellera.
Pamiętaj jednak, że konsultacje dostępne są tylko do końca czerwca 2011 roku.

UWAGA: NAJNOWSZE WYDANIE BESTSELLERA!

Prace dyplomowe
W poprzedniej wersji publikacji autorka tłumaczyła, jak napisać pracę w Wordzie 2000. Zaskoczona sukcesem i popularnością książki, postanowiła odświeżyć cały rozdział o tym traktujący, ponieważ większość studentów pisze obecnie prace w Wordzie 2007, a te programy znacznie się od siebie różnią. Wychodząc naprzeciw potrzebom przyszłych absolwentów, Alicja Kaszyńska wyjaśnia teraz dodatkowo, jak poruszać się po Microsoft Office 2007. 

Jak napisać merytorycznie dobrą, strukturalnie logiczną i edytorsko piękną pracę dyplomową i ją z sukcesem obronić?

 Wersja elektroniczna >>>

Wersja drukowana >>>

 

Rozmowa kwalifikacyjna. Marcin Wiśniowski

okładka książki Rozmowa kwalifikacyjnaPoznaj najlepsze odpowiedzi na najtrudniejsze pytania, jakie padają na rozmowie kwalifikacyjnej i wygraj wyścig o pracę, zostawiając w tyle wszystkich konkurentów.

Podchwytliwe odpowiedzi na pytania stawiane na rozmowie kwalifikacyjnej, dzięki którym szybciej dostaniesz lepszą pracę


TWOJA ROZMOWA KWALIFIKACYJNA. Rozmawiacie o pracy. Standardowe pytania, konkretne odpowiedzi. Powoli się rozluźniasz, czujesz się coraz pewniej. I nagle BUM - jedno z tych podchwytliwych pytań, które mają Cię rozszyfrować w oczach rekrutera:
Rozmowa kwalifikacyjna
Rekruter: Czy nie lepiej byłoby Ci poszukać pracy w innej firmie? (No to teraz sprawdzimy jego pewność siebie i czy faktycznie widzi się w naszej firmie. Może tylko na ślepo próbuje, licząc, że może jakoś się uda? Takiego pracownika nie chcemy).

Ty: Co konkretnie ma pan na myśli? (Spokojnie, gdyby tak uważał, nie zaprosiłby mnie na tę rozmowę. Sprawdźmy, o co konkretnie mu chodzi?).

Rekruter: Pańskie dotychczasowe doświadczenie nie do końca odpowiada naszym wymaganiom. Może Pan sobie nie poradzić na nowym stanowisku. (Uhm, całkiem dobrze reaguje na stres. No, ciekawe, co na to odpowie).

Ty: A, o to chodzi! Jest wręcz przeciwnie, bo oferowane stanowisko wymaga umiejętności, które są moją mocną stroną. Proszę zobaczyć: (lista przykładów, które pokazują, że jesteś idealnym kandydatem na to stanowsko). I dlatego uważam, że praca w takim miejscu zachęci mnie do jeszcze większego wysiłku
i pozwoli mi bardzo szybko się rozwinąć - będę bardzo przydatnym pracownikiem. A tak w ogóle, to jakie konkretnie zadania zostałyby mi powierzone na początek? (Czy on nie chce przypadkiem sprawdzić, czy dokładnie przestudiowałem ich ofertę? Doskonale wiem, czego oczekują na tym stanowsku, więc nie mydl mi, gościu, oczu. Obaj wiemy, że jestem wymarzonym kandydatem, ale rozumiem, że musi kontynuować te swoje gierki, bo chce mieć pewność, że dobrze wybrał).Rozmowa kwalifikacyjna

Rekruter: Rozumiem. Pytam o to, bo od samego początku musiałby Pan zajmować się...

Ty: (Czy ja dobrze słyszę? Mówi o moich obowiązkach? Hura! Chyba zbliżamy się do finału tej rozmowy!).

Chwila prawdy

Rozmowa kwalifikacyjna często niestety nie jest szczerą rozmową między dwojgiem
zainteresowanych sobą ludzi, a jedynie rozmową o określonych założeniach i konkretnym celu.
Rekrutujący zakłada, że druga strona będzie robić wszystko, żeby wypaść jak najlepiej, może lekko idealizować swój wizerunek. Natomiast osoba rekrutowana zakłada, że jej rozmówca mocno filtruje podawane informacje i stara się przebić przez autoprezentacje, jakie stosują kandydaci. Niestety często zdarza się, że wiele informacji, jakie się podaje, uważa się za przekoloryzowane lub kłamliwe, a pytania osoby rekrutującej wydają się nie na temat lub dziwne.

W dalszych częściach wyjaśnię, jaki ma to cel i jak rozbroić trudne i dziwne pytania. Dodatkowo dowiesz się, jak opisywać swoje doświadczenie, żeby nie było wątpliwości, że mówisz prawdę i jesteś osobą, jakiej szukają na to stanowisko. Najpierw postaram się uchylić trochę rąbka tajemnicy osób rekrutujących i technik przygotowywania się do rozmów kwalifikacyjnych.Marcin Wiśniowski, autor książki "Rozmowa kwalifikacyjna. Przekonujące odpowiedzi na trudne pytania"

 ZOBACZ >>>

Wersja elektroniczna (PDF)

Wersja drukowana

piątek, 19 października 2012

Powieści o zbójcach, opryszkach i hajdamakach - ebook.Autor: Józef Chociszewski

ebooki: Powieści o zbójcach, opryszkach i hajdamakach - ebook
Tom zawiera zbiór opowiadań o zbójcach, opryszkach i hajdamakach, które to postaci od wieków rozpalają wyobraźnię czytelników i budzą emocje. Przedstawiani często jako obrońcy uciśnionych, którzy ograbiają bogatych, a wspierają biednych, stawali się nieraz bohaterami ludowymi. Czy słusznie? Lektura pozwala przenieść się czytelnikom w świat niebezpieczeństw, do których w realnym świecie wielu śmiałków nawet by się nie zbliżyło. I choć autor we wstępie przekornie dziwi się, że zbójectwo takim się cieszy zainteresowaniem, i przezornie zaznacza, że zbiór powstał, aby „przede wszystkim wzbudzić odrazę od zbójeckiego rzemiosła”, to dodaje też, że lektura może się „przyczynić do miłego spędzenia czasu podczas długich zimowych wieczorów”.

Józef Chociszewski był przede wszystkim redaktorem i wydawcą. W swojej karierze opiekował się wieloma tytułami prasowymi. Był także zaangażowanym działaczem narodowym oraz prowadził ożywioną działalność społeczną jako organizator wielu stowarzyszeń kulturalno-oświatowych. Poprzez swoje działania często narażał się władzom pruskim, za co karano go i więziono. Był także autorem wielu książek, utworów teatralnych i artykułów oraz wydawcą książek popularnych z zakresu historii i literatury polskiej.

Obecne wydanie zostało przygotowane w ramach akcji „Białe Kruki na E-booki”. Utwór poddano modernizacji pisowni i opracowaniu edytorskiemu, by uczynić jego tekst przyjaznym dla współczesnego czytelnika.

Józef Chociszewski 
27.09.2012
polski
167
Inpingo Sp. z o.o.

ZOBACZ >>>

Nauka szczęścia Ewa Nowińska

okładka książki Nauka szczęściaSzczęśliwa osoba to nie ta, która ma określone okoliczności, lecz raczej ta, która ma określone podejście - Hugh Downs

Gdy życie rzuca nam kłody pod nogi, gdy nic nam nie wychodzi, bardzo często zaczynamy porównywać się do innych ludzi i zazdrościć im ich szczęścia. Być może żyją w lepszym kraju, mają lepszą pracę, lepsze samochody, lepszego partnera. My zawsze mamy gorzej! W naszej głowie rodzi się myśl, że szczęście zależne jest od innych ludzi, którzy je wspierają lub sabotują, oraz od sprzyjających okoliczności. O tych, którym się powodzi, mówimy, że są „w czepku urodzeni”. Tymi myślami i porównaniami unieszczęśliwiamy sami siebie, ponieważ skupiamy się na tym, czego NIE POSIADAMY.
Prawda jest taka, że szczęście nie jest czymś, co jest nam dane. Nie ma jednej recepty na szczęście. Jedni marzą o bogactwie, inni o lepszym partnerze. Osoby, które wygrywają ogromne pieniądze, bardzo często tak źle nimi zarządzają, że w kilka lat zamieniają się w bankrutów i nieszczęśników. Zdarza się także, że dopiero gdy rezygnujemy ze związku z kimś, dostrzegamy zalety tej osoby i jej prawdziwą wartość.

ZOBACZ >>>

Wersja elektroniczna (PDF)>>

 Wersja drukowana>>>

Człowieeeku, wyluzuj! Marcin Jaskulski

okładka książki Człowieeeku, wyluzuj!Ta książka pomoże Ci uwolnić się od destrukcyjnych programów, które zabierają czas, energię i chęć do życia. Jest niebezpieczna, bo pozbawia złudzeń.

ZOBACZ I CZYTAJ:

Wersja elektroniczna (PDF)

 Wersja drukowana

 Wersja audio (MP3) 

Wersja audio (Audio CD)

 

Wysokie Obcasy Extra - e-wydanie – 5/2012

Wysokie Obcasy Extra to specjalne wydanie magazynu, dostępne w samodzielnej sprzedaży. Pierwszy numer ukazał się na rynku w kwietniu 2010 i spotkał się z dużym zainteresowaniem odbiorców. W wyniku tego zainteresowania w roku 2010 Wysokie Obcasy Extra były kwartalnikiem, ale głosy czytelników ośmieliły nas do decyzji o dwumiesięczniku w roku 2011.
Wydania przygotowywane są z myślą o stałych i nowych czytelniczkach i czytelnikach; prezentują wywiady z interesującymi osobami, felietony i teksty stałych, lubianych autorów, wyjątkowe sesje mody i urody.

- Magazyn Wysokie Obcasy Extra jest skierowany do osób wykształconych, aktywnych, ciekawych świata, zainteresowanych kulturą, psychologią, polityką, ale także otwartych na niebanalne propozycje modowe i kulinarne.
- Główną grupę odbiorców tworzą kobiety z wyższym wykształceniem, w wieku 25-35 lat, o otwartych umysłach, pracujące, rodzinne, również feministki. Do czytania magazynu redakcja zaprasza też panów.

5/2012
18.10.2012
polski
AGORA SA

ZOBACZ >>>

HAPPY! - e-wydanie – 07/2012.Data wydania: 19.10.2012

Zawartość pisma tworzą cztery główne działy tematyczne: sport i fitness, uroda, zdrowie oraz dieta.
Czytelniczki znajdą w nich artykuły przygotowane przez ekspertów, porady, a także przegląd sprzętu sportowego, sportowych ubrań, kosmetyków i preparatów pielęgnacyjnych.
Najobszerniejszym działem magazynu jest Sport i fitness, który zawiera teksty dotyczące różnych dziedzin aktywności fizycznej - w szczególności: jazdy na rowerze lub na nartach, biegania, fitnessu i ćwiczeń na siłowni, pływania oraz tańca.
Oprócz tego w Happy! znalazły się artykuły o pilatesie, jodze i salsie, poradnik dla początkujących biegaczy, a także ciekawe teksty o urodzie i zdrowiu: jak przygotować się do lata oraz jak unikać pułapek codziennej diety.

07/2012
19.10.2012
polski
AGORA SA
ZOBACZ >>>

Magnolia - e-wydanie – 07/2012.Data wydania: 19.10.2012

Magnolia to kompendium wiedzy dla każdego, kto lubi spędzać czas wśród zieleni, na działce, tarasie czy w ogrodzie. W miesięczniku tym znajdziecie Państwo m.in. setki porad dotyczących pielęgnacji zieleni, inspiracje do tworzenia własnych kompozycji roślinnych oraz gotowe projekty. Przedstawimy również najnowsze trendy w ogrodnictwie, efektowne rozwiązania oraz ciekawe rośliny. Doradzimy, co i gdzie kupić, pokażemy najnowszy sprzęt i narzędzia ogrodnicze.

07/2012
19.10.2012
polski
AGORA SA

ZOBACZ >>>

Podróże - e-wydanie – 11/2012.Data wydania: 19.10.2012

Miesięcznik Podróże to elegancki magazyn i praktyczny poradnik dla podróżników oraz osób ciekawych świata.
Inspiruje marzenia o podróżach i radzi jak je zrealizować. Odkrywa uroki różnych rejonów w Polsce, jak i egzotycznych zakątków na świecie. Poleca modne kierunki wyjazdów, znane kurorty, najpiękniejsze ośrodki, ciekawe zabytki. Przybliża strony świata pokazane poprzez historię, kulinaria, film, architekturę, zakupy i rozrywkę.
Ponadto w każdym numerze magazynu Podróże praktyczne i sprawdzone porady jak dobrze zaplanować i przygotować się do podróży, gdzie spać, jak dojechać, co zabrać ze sobą na wyprawę. Testy i przeglądy sprzętu turystycznego, opinie ekspertów i podróżników.
Czytelnicy Podróży to osoby aktywne, otwarte, które potrafią czerpać radość z życia i działają z pasją!

11/2012
19.10.2012
polski
MURATOR S.A.

ZOBACZ >>>

czwartek, 18 października 2012

Jak jeździć oszczędnie Aleksander Sowa.E-book

okładka książki Jak jeździć oszczędnie

Poznaj sposoby na dodatkowe pieniądze w Twojej kieszeni dzięki odpowiedniemu stylowi jazdy oraz podstawowej wiedzy o tym jak działa samochód.

Nie masz wpływu na cenę paliwa, ale masz wpływ na to, ile paliwa zużyje Twój samochód

Czy warto się dowiedzieć, na czym polega ekonomiczna jazda?
  • Oszczędna jazda -- jak na niej zyskujesz?

    Jeśli Twój samochód zużywa codziennie 8 l na przejechanie 100 km, to obniżenie zużycia paliwa tylko o jeden (1) litr pozwoli w skali miesiąca (przy tym założeniu) przejechać za tę samą kwotę prawie 400 kilometrów więcej.
     
  • Ecodriving
    Możesz kupować zdrowe produkty, wymuszając na producentach, aby nie truli swoich konsumentów. Możesz głosować na ludzi, którzy nie chcą mordować. Możesz kupować auta, które trują mniej, bo zużywają mniej paliwa.

    Co 3 sekundy na świecie ginie 1 gatunek jakiegoś żywego organizmu. Szanse na ich odtworzenie są małe, by nie powiedzieć -- znikome. Nigdy już nie zobaczysz tura, o mały włos żubr też byłby tylko zabytkiem przyrody. Zużywając mniej paliwa, wymuszasz na światowych koncernach dynamizację prac nad nowymi technologiami, płacisz mniej i jeździsz bezpieczniej, dłużej, dalej oraz mniej zatruwasz siebie i swoje dzieci.
      
  • Litr paliwa i jego wartość za 38 lat

    Z szacunków WHO wynika, że w Europie na choroby wywołane skażeniem powietrza przez ruch samochodowy umiera rocznie co najmniej 80 000 ludzi. Ciągle ogranicza się emisję spalin. Postęp w tej dziedzinie jest ogromny. Samochody z początku XXI wieku mają aż 500 razy czystsze spaliny niż samochody z lat 50. i 20 razy czystsze niż auta sprzed 25 lat. Ale to wciąż za mało. Dziś na drogach świata porusza się około 850 milionów pojazdów, w ogromnej większości napędzanych przez silniki spalinowe. Przewiduje się, że około 2050 roku ich liczba wzrośnie do 2,9 miliarda! Tymczasem za najdalej 45 lat złoża energii pochodzącej z kopalń – ropy naftowej i gazu naturalnego – zaczną się wyczerpywać.
Sam zdecyduj, czy to wystarczająco ważne powody, aby oszczędzać paliwo, ograniczyć jego zużycie i ekonomicznie eksploatować samochód. Jeśli choć jeden z nich cię przekonał, to znalazłeś odpowiedź na pytanie: dlaczego warto? Czytaj dalej.

Ile konkretnie pieniędzy można zaoszczędzić?

Przeczytaj >>>

MNEMObiznes. Andrzej Bubrowiecki

Jak pamięć wpływa na zyski firmy? MNEMOTECHNIKI w BIZNESIE.

Zdobądź wiedzę o pamięci, a zostaniesz na zawsze w umysłach swoich klientów

Gdy mówimy "pamięć w biznesie lub w sprzedaży", przychodzi nam na myśl najczęściej jeden temat: „dzięki technikom zapamiętywania mogę nauczyć się zapamiętywać twarze i nazwiska klientów i tym zabłysnąć”. Owszem, to jedna z możliwości, jakie daje nam wyćwiczona pamięć. Ale zgłębiając tajniki MNEMObiznesu, tak naprawdę otrzymujesz narzędzia wykorzystywane przez psychologię sprzedaży, którymi wdrukujesz na stałe w pamięć klienta ważne informacje o swoim produkcie, marce, firmie.
MNEMObiznes to biznes, który stawia na wykorzystanie w swej działalności wiedzy o mechanizmach działania pamięci. O tym, jak działa pamięć Twoja oraz Twojego klienta.
To właśnie dlaczego Coca-Cola wygrywa z Pepsi...W 1975 roku zarząd firmy Pepsi-Cola Company podjął decyzję o przeprowadzeniu słynnego eksperymentu znanego jako Pepsi Challenge (Wyzwanie Pepsi). Przedstawiciele Pepsi rozjechali się po największych centrach handlowych całego świata i przy wejściu wręczali każdemu chętnemu dwa nieoznakowane kubeczki.

W jednym kubeczku była pepsi, a w drugim coca-cola. Ankietowanych pytano, który napój bardziej im smakował. Kiedy podsumowano wyniki, okazało się, że ponad połowie uczestników tego eksperymentu bardziej przypadła do gustu pepsi. (...)

W drugim etapie eksperymentu poinformowano badanych, co próbują, pepsi czy coca-colę, zanim jeszcze się napiją. Tym razem okazało się, że 75% respondentów stwierdziło, że bardziej im smakuje coca-cola. (...)

Wniosek, jaki nasuwa się z tych badań, brzmi następująco: jeżeli nie znamy marki spożywanego właśnie napoju, w naszym mózgu uruchamia się ośrodek smaku. Natomiast jeśli ją znamy, zaczyna pracować ośrodek pamięci. Tak więc dla mózgu ważniejsza jest marka produktu i jej wizerunek niż na przykład jego smak. Marka produktu może być „wdrukowana” w mózg każdego człowieka; jest zapisana w jego układzie nerwowym — stąd tak wiele działań, aby przywiązać klienta do tej konkretnej.

Komentując badania Pepsi Challenge, prof. Martin Lindstrom, specjalista w dziedzinie neuromarketingu, napisał: „Wszystkie pozytywne skojarzenia z Coca-colą: historia, logo, kolor, design, zapach, osobiste wspomnienia z dzieciństwa, telewizyjne i drukowane reklamy sprzed lat oraz czysta, niezaprzeczalna, nieustępliwa, nieunikniona emocjonalnie »kokakolowatość« marki — wszystko to przeważyło na niekorzyść rozumowego, naturalnego wyboru pepsi […] dlatego że mózg za pomocą emocji koduje rzeczy szczególnie wartościowe, w tym także marki angażujące nas emocjonalnie”.
Przedsiębiorcy...


 

MNEMOTECHNIKI w BIZNESIE

Jak stosować je w praktyce i na czym polegają?

ZOBACZ OPIS >>>