Blog zawiera krótkie opisy książęk,e-prasy,e-booków,audiobooków Biografie i życiorysy autorów
poniedziałek, 3 września 2012
Forum - e-wydanie – 36/2012
Tygodnik FORUM to publikowany od roku 1965 przegląd najciekawszych przedruków z prasy zagranicznej. Czytelnicy znajdą w nim artykuły z m.in. amerykańskich The Washington Post, Los Angeles Times, brytyjskich Financial Times, The Times, The Guardian, niemieckich Der Spiegel, Sueddeutsche Zeitung, francuskich Le Figaro, L'Express, Le Nouvel Observateur. Od 2001 roku wydawcą pisma jest POLITYKA Spółdzielnia Pracy.
Wprost - e-wydanie – 36/2012
Jeden z najpopularniejszych tygodników opinii w Polsce, postrzegany jako najbardziej prestiżowy magazyn na polskim rynku prasowym. Według Instytutu Monitorowania Mediów, „Wprost” jest zdecydowanym liderem wśród najbardziej opiniotwórczych tygodników i jednym z najczęściej cytowanych przez inne media.
Tygodnik „Wprost” redaguje zespół znakomitych dziennikarzy, grafików i fotografików kierowany przez redaktora naczelnego Tomasza Lisa, jednego z najbardziej znanych polskich dziennikarzy, twórcę serwisu informacyjnego "Fakty", autorskich programów "Co z tą Polską" i "Tomasz Lis na żywo” oraz trzykrotnego laureata nagrody Dziennikarz Roku.
Każdego roku tygodnik przyznaje prestiżowy tytuł "Człowieka Roku Wprost", a także jest inicjatorem przyznawania "Nagród Kisiela" w trzech kategoriach: polityk, przedsiębiorca i publicysta. Co roku „Wprost” publikuje też listę 100 najbogatszych Polaków, najpełniejsze zestawienie największych polskich fortun, na którą często powołuje się prasa krajowa i zagraniczna.
niedziela, 2 września 2012
Bloomberg Businessweek Polska - e-wydanie – 18/2012-już dzisaj wydanie z 03.09.2012r.
Bloomberg Businessweek, uznany przez Adweek za jedno z najlepiej prosperujących i najbardziej wpływowych czasopism 2011 roku, jest wiarygodnym źródłem istotnych i wyczerpujących informacji i analiz, na których przedsiębiorcy opierają decyzje dotyczące przyszłości swoich firm. Bloomberg Businessweek, prezentując globalną perspektywę, pomaga osobom kierującym firmami odnosić korzyści z podejmowania mądrzejszych, szybszych i bardziej przemyślanych decyzji. Bloomberg Businessweek, założony w roku 1929, jest obecnie liderem rynku, posiadając ponad 4,7 miliona czytelników w 140 krajach świata. Z siecią ponad 2 300 dziennikarzy i analityków pracujących w 146 oddziałach w 72 krajach, Bloomberg Businessweek nie ma sobie równych w przybliżaniu obrazu światowej gospodarki.
Bloomberg, wiodąca globalna organizacja specjalizująca się w dostarczaniu informacji i wiadomości gospodarczo-finansowych, umożliwia wpływowym decydentom osiąganie przewagi konkurencyjnej zapewniając im dostęp do dynamicznej sieci informacji, ludzi i idei. Główny atut firmy - szybkie i staranne przekazywanie informacji, wiadomości i danych analitycznych za pośrednictwem innowacyjnych technologii - leży u podstaw specjalistycznego serwisu Bloomberg Professional, przekazującego w czasie rzeczywistym informacje finansowe dla ponad 300 000 subskrybentów na całym świecie. Rozwiązania Bloomberg dla firm, opierające się na atutach tej organizacji i wykorzystujące nowe technologie, umożliwiają klientom efektywniejsze i skuteczniejsze uzyskiwanie, integrowanie, rozpowszechnianie i zarządzanie danymi i informacjami. Za pośrednictwem specjalistycznych platform, takich jak Bloomberg Law, Bloomberg Government i Bloomberg New Energy Finance, Bloomberg udostępnia informacje, wiadomości i dane analityczne decydentom nie tylko w branży finansowej, ale także w wielu innych sektorach. Z kolei wiadomości Bloomberg News, przekazywane przez wyspecjalizowany serwis informacyjny Bloomberg Professional, korzystający z TV, radia, sieci komórkowych, Internetu oraz dwóch czasopism - Bloomberg Businessweek i Bloomberg Markets, docierają na wszystkie kontynenty dzięki liczącej ponad 2 300 osób kadrze specjalistów od informacji i multimediów pracujących w 146 biurach w 72 krajach świata. Bloomberg LP, którego siedziba mieści się w Nowym Jorku, zatrudnia ponad 13 000 osób w 185 oddziałach na całym świecie.
sobota, 1 września 2012
Dlaczego
piątek, 31 sierpnia 2012
SENS - e-wydanie – 09/2012
MIŁOŚĆ, PRACA, RODZINA, DZIECI
Jak poradzić sobie z wyzwaniami życia?
Znajdź czas i miejsce na SENS
Nowoczesny Magazyn Psychologiczny SENS jest pismem o charakterze praktycznym. Traktuje psychologię jako naukę służącą człowiekowi, potrzebną do rozwiązywania problemów, budowania dobrych relacji, poznawania siebie.
SENS to 120 stron pełnych porad specjalistów, historii i doświadczeń znanych i nieznanych ludzi, informacji o nowych badaniach i warsztatach rozwoju.
Co miesiąc - spotkanie z życiową psychologią.
Avanti - e-wydanie – 09/2012
Miesięcznik pełen inspiracji i praktyczny przewodnik po sklepach. Jedyny na polskim rynku magazyn z segmentu tzw. pism shoppingowych. Tematyka "Avanti" to głównie moda i uroda. Miesięcznik prezentuje modne ubrania, buty i dodatki z najnowszych kolekcji dostępnych w sklepach.
Wszystkie produkty opatrzone są ceną.
W każdym numerze :
MODA
- modne ubrania, buty, bielizna, dodatki
- sesje mody
- inspiracje
- porady
URODA
- wchodzące na rynek nowości kosmetyczne
- kosmetyki kolorowe
- makijaż i fryzury
- testy kosmetyków i porównania
- porady fachowców
RYNEK
- informacje o nowych sklepach, centrach handlowych, salonach kosmetycznych i fryzjerskich,
- pełna lista adresów sklepów w całej Polsce
- kupony rabatowe na zakupy do sieci odzieżowych, obuwniczych, fryzjerskich i kosmetycznych
Czy słuchasz swoich ulubionych książek?
Coraz więcej ludzi o nich mówi. Coraz częściej gazety o nich piszą. Niby nic nadzwyczajnego ale... otwierasz ją i zamiast pierwszego akapitu słyszysz w głośnikach ciepły głos lektora, który czyta Twoją książkę! Tak właśnie działają książki audio, które zdobywają coraz większą popularność na świecie. Właściwie nie tyle zdobywają, co odzyskują. Kiedyś dostępne jako płyty i kasety dla dzieci, dziś rewolucjonizują rynek wydawniczy w formacie cyfrowym – jako mp3.
Do tej pory w tej formie królowały bajki dla dzieci, dziś poza nimi mamy pełny wybór tytułów i tematyki – od beletrystyki, przez kursy językowe po najnowsze pozycje psychologiczne i poradniki motywacyjne. Skąd jednak tak duża popularność i zainteresowanie nimi?
Książki audio przede wszystkim oszczędzają Twój czas. W dzisiejszym „pędzącym do przodu” świecie coraz częściej brakuje go nam na spokojną lekturę. Książek audio możesz słuchać wszędzie i w każdej chwili - jadąc samochodem, autobusem, czy wykonując codzienne obowiązki.
Dzięki temu, że są w wersji całkowicie cyfrowej (plik mp3), nie musisz zastanawiać się, które tytuły weźmiesz ze sobą w podróż - po prostu "pakujesz" je wszystkie do odtwarzacza mp3 i chowasz do kieszeni :). Przez to są również bardziej dostępne, ponieważ możesz je kupić przez internet i pobrać na swój komputer - bez wychodzenia z domu i w każdej chwili.
Każdy rodzic na pewno je doceni, kiedy włączy dziecku ulubioną bajkę, a sam zasiądzie w fotelu, nałoży słuchawki i po ciężkim dniu zrelaksuje się przy ulubionej powieści.
Książki audio to jednak nie tylko przyjemność, ale również oszczędność. Dzięki cyfrowemu formatowi płacisz tylko za treść, a nie sposób wydania. Zazwyczaj ceny publikacji do słuchania są niższe niż wydań tradycyjnych i wahają się w granicach 8 – 20 zł. Często za te same tytuły w księgarni trzeba zapłacić o 10 lub nawet 20 zł więcej.
Ta forma przekazu treści to również ciekawa alternatywa dla wszystkich uczących się języków obcych. Do tej pory można było wybrać pomiędzy niedrogą, samodzielną nauką z podręczników lub dosyć kosztownym kursem językowym. Pierwsza możliwość dawała często niezbyt zadowalające wyniki, szczególnie w nauce wymowy i słówek. Druga z kolei dawała osłuchanie z językiem i kontakt z lektorem, jednak potrafiła bardzo poważnie obciążyć domowy budżet.
Książki audio do nauki języków obcych łączą zalety obydwu rozwiązań, pozbywając się wad – są niedrogie, a jednocześnie dzięki głosowi lektora możemy ćwiczyć poprawną wymowę do skutku :).
Jeśli więc nie masz czasu na czytanie książek, szukasz taniego sposobu na naukę języka, lub chcesz zaoferować swojemu dziecku (i sobie) miłe chwile z ulubioną książką, spróbuj książek audio. Książki na mp3 to oszczędność czasu i gwarancja satysfakcji za naprawdę niewielkie pieniądze.
ZOBACZ JAKIE TO ŁATWE
niedziela, 15 lipca 2012
Wprost Data publikacji: 16.07.2012
Tygodnik „Wprost” redaguje zespół znakomitych dziennikarzy, grafików i fotografików kierowany przez redaktora naczelnego Tomasza Lisa, jednego z najbardziej znanych polskich dziennikarzy, twórcę serwisu informacyjnego "Fakty", autorskich programów "Co z tą Polską" i "Tomasz Lis na żywo” oraz trzykrotnego laureata nagrody Dziennikarz Roku.
Każdego roku tygodnik przyznaje prestiżowy tytuł "Człowieka Roku Wprost", a także jest inicjatorem przyznawania "Nagród Kisiela" w trzech kategoriach: polityk, przedsiębiorca i publicysta. Co roku „Wprost” publikuje też listę 100 najbogatszych Polaków, najpełniejsze zestawienie największych polskich fortun, na którą często powołuje się prasa krajowa i zagraniczna.
piątek, 13 lipca 2012
dzisiaj przeczytaj: WIERSZYKI
czwartek, 12 lipca 2012
Dzika bestia
Niełatwo znaleźć pracę, gdy jest się ekszabójcą ściganym przez mafię… Dlatego doktor Pietro Brnwa raczej nie ma wyjścia i musi przyjąć ofertę ekscentrycznego milionera – ma towarzyszyć jako ochroniarz seksownej, nieco autodestrukcyjnej pani paleontolog podczas wyprawy, której celem jest wytropienie tajemniczego potwora z jeziora. Nawet jeśli to oznacza konfrontację z armią gangsterów, handlarzy narkotyków, typów spod ciemnej gwiazdy i… Sarah Palin!
Stawiając czoło starym i nowym demonom, doktor Brnwa kontynuuje swą wędrówkę przez życie w iście zawrotnym tempie i z wisielczym poczuciem humoru.
Szaleńczo zabawna… dzieło zwariowanego geniusza.
„New York Times Book Review”
Bazell mistrzowsko łączy galopującą akcję, farsę i satyrę polityczną.
„Publishers Weekly”
Josh Bazell studiował literaturę angielską i medycynę, obecnie jest rezydentem na University of California w San Francisco. Autor bestsellera Pokonać kostuchę, opublikowanego w 32 językach i uznanego przez „Time” za jedną z dziesięciu najlepszych powieści 2009 roku. HBO wykupiło prawa do serialowej adaptacji.
Facet na telefon
Na podstawie bloga powstała powieść o Adamie, męskiej prostytutce, który opowiada o swoich klientkach, odważnie opisuje erotyczne zlecenia i wyrafinowane scenariusze schadzek. Jego klientkami są kobiety, których nikt o to by nie podejrzewał:
- Marta – jej mąż widzi w niej delikatną i wrażliwą kobietę. Tak też ją kocha. Nie domyśla się, że Marta potrzebuje mocniejszych wrażeń. Z Adamem.
- Alicja – na prośbę chorego męża szuka sobie kochanka. Dzięki subtelności Adama ich spotkania nie mają gorzkiego posmaku zdrady.
- Barbara – dojrzała, atrakcyjna, inteligentna kobieta. W oczach męża tylko żona. W czasie spotkań z Adamem budzi się w niej gorąca bogini seksu.
- Julita – pierwsza kobieta Adama, przewodniczka po świecie erotycznych doznań. Zmieniła niedoświadczonego chłopca w kochanka doskonałego.
Prawo o szkolnictwie wyższym z komentarzem - ebook
- wyjaśnienia eksperta – najbardziej znaczące zmiany w ustawie;
- wybrane orzecznictwo;
- tekst ujednolicony ustawy.
Lektura obowiązkowa dla:
- jednostek organizacyjnych (w zakresie zarządzania, finansowania i organizacji uczelni oraz warunków prowadzenia studiów, a także relacje uczelni z Polską Komisją Akredytacyjną);
- wykładowców akademickich (książka opisuje m.in. obowiązki nauczycieli, zasady podległości na uczelniach, konkursy oraz proces oceny wykładowców);
- doktorantów (m.in. zasady rekrutacji i organizacji studiów, odpłatność za studia, pomoc materialna);
- studentów (rekrutacja, stypendia, wspieranie studentów niepełnosprawnych itd.);
- absolwentów (przywileje studenckie dla absolwentów);
- wszystkich zainteresowanych perspektywami rozwoju szkolnictwa wyższego (zwłaszcza uczelni prywatnych).