czwartek, 18 października 2012

Jak jeździć oszczędnie Aleksander Sowa.E-book

okładka książki Jak jeździć oszczędnie

Poznaj sposoby na dodatkowe pieniądze w Twojej kieszeni dzięki odpowiedniemu stylowi jazdy oraz podstawowej wiedzy o tym jak działa samochód.

Nie masz wpływu na cenę paliwa, ale masz wpływ na to, ile paliwa zużyje Twój samochód

Czy warto się dowiedzieć, na czym polega ekonomiczna jazda?
  • Oszczędna jazda -- jak na niej zyskujesz?

    Jeśli Twój samochód zużywa codziennie 8 l na przejechanie 100 km, to obniżenie zużycia paliwa tylko o jeden (1) litr pozwoli w skali miesiąca (przy tym założeniu) przejechać za tę samą kwotę prawie 400 kilometrów więcej.
     
  • Ecodriving
    Możesz kupować zdrowe produkty, wymuszając na producentach, aby nie truli swoich konsumentów. Możesz głosować na ludzi, którzy nie chcą mordować. Możesz kupować auta, które trują mniej, bo zużywają mniej paliwa.

    Co 3 sekundy na świecie ginie 1 gatunek jakiegoś żywego organizmu. Szanse na ich odtworzenie są małe, by nie powiedzieć -- znikome. Nigdy już nie zobaczysz tura, o mały włos żubr też byłby tylko zabytkiem przyrody. Zużywając mniej paliwa, wymuszasz na światowych koncernach dynamizację prac nad nowymi technologiami, płacisz mniej i jeździsz bezpieczniej, dłużej, dalej oraz mniej zatruwasz siebie i swoje dzieci.
      
  • Litr paliwa i jego wartość za 38 lat

    Z szacunków WHO wynika, że w Europie na choroby wywołane skażeniem powietrza przez ruch samochodowy umiera rocznie co najmniej 80 000 ludzi. Ciągle ogranicza się emisję spalin. Postęp w tej dziedzinie jest ogromny. Samochody z początku XXI wieku mają aż 500 razy czystsze spaliny niż samochody z lat 50. i 20 razy czystsze niż auta sprzed 25 lat. Ale to wciąż za mało. Dziś na drogach świata porusza się około 850 milionów pojazdów, w ogromnej większości napędzanych przez silniki spalinowe. Przewiduje się, że około 2050 roku ich liczba wzrośnie do 2,9 miliarda! Tymczasem za najdalej 45 lat złoża energii pochodzącej z kopalń – ropy naftowej i gazu naturalnego – zaczną się wyczerpywać.
Sam zdecyduj, czy to wystarczająco ważne powody, aby oszczędzać paliwo, ograniczyć jego zużycie i ekonomicznie eksploatować samochód. Jeśli choć jeden z nich cię przekonał, to znalazłeś odpowiedź na pytanie: dlaczego warto? Czytaj dalej.

Ile konkretnie pieniędzy można zaoszczędzić?

Przeczytaj >>>

MNEMObiznes. Andrzej Bubrowiecki

Jak pamięć wpływa na zyski firmy? MNEMOTECHNIKI w BIZNESIE.

Zdobądź wiedzę o pamięci, a zostaniesz na zawsze w umysłach swoich klientów

Gdy mówimy "pamięć w biznesie lub w sprzedaży", przychodzi nam na myśl najczęściej jeden temat: „dzięki technikom zapamiętywania mogę nauczyć się zapamiętywać twarze i nazwiska klientów i tym zabłysnąć”. Owszem, to jedna z możliwości, jakie daje nam wyćwiczona pamięć. Ale zgłębiając tajniki MNEMObiznesu, tak naprawdę otrzymujesz narzędzia wykorzystywane przez psychologię sprzedaży, którymi wdrukujesz na stałe w pamięć klienta ważne informacje o swoim produkcie, marce, firmie.
MNEMObiznes to biznes, który stawia na wykorzystanie w swej działalności wiedzy o mechanizmach działania pamięci. O tym, jak działa pamięć Twoja oraz Twojego klienta.
To właśnie dlaczego Coca-Cola wygrywa z Pepsi...W 1975 roku zarząd firmy Pepsi-Cola Company podjął decyzję o przeprowadzeniu słynnego eksperymentu znanego jako Pepsi Challenge (Wyzwanie Pepsi). Przedstawiciele Pepsi rozjechali się po największych centrach handlowych całego świata i przy wejściu wręczali każdemu chętnemu dwa nieoznakowane kubeczki.

W jednym kubeczku była pepsi, a w drugim coca-cola. Ankietowanych pytano, który napój bardziej im smakował. Kiedy podsumowano wyniki, okazało się, że ponad połowie uczestników tego eksperymentu bardziej przypadła do gustu pepsi. (...)

W drugim etapie eksperymentu poinformowano badanych, co próbują, pepsi czy coca-colę, zanim jeszcze się napiją. Tym razem okazało się, że 75% respondentów stwierdziło, że bardziej im smakuje coca-cola. (...)

Wniosek, jaki nasuwa się z tych badań, brzmi następująco: jeżeli nie znamy marki spożywanego właśnie napoju, w naszym mózgu uruchamia się ośrodek smaku. Natomiast jeśli ją znamy, zaczyna pracować ośrodek pamięci. Tak więc dla mózgu ważniejsza jest marka produktu i jej wizerunek niż na przykład jego smak. Marka produktu może być „wdrukowana” w mózg każdego człowieka; jest zapisana w jego układzie nerwowym — stąd tak wiele działań, aby przywiązać klienta do tej konkretnej.

Komentując badania Pepsi Challenge, prof. Martin Lindstrom, specjalista w dziedzinie neuromarketingu, napisał: „Wszystkie pozytywne skojarzenia z Coca-colą: historia, logo, kolor, design, zapach, osobiste wspomnienia z dzieciństwa, telewizyjne i drukowane reklamy sprzed lat oraz czysta, niezaprzeczalna, nieustępliwa, nieunikniona emocjonalnie »kokakolowatość« marki — wszystko to przeważyło na niekorzyść rozumowego, naturalnego wyboru pepsi […] dlatego że mózg za pomocą emocji koduje rzeczy szczególnie wartościowe, w tym także marki angażujące nas emocjonalnie”.
Przedsiębiorcy...


 

MNEMOTECHNIKI w BIZNESIE

Jak stosować je w praktyce i na czym polegają?

ZOBACZ OPIS >>>

Śmiertelna dawka - ebook.Autor: Andreas Franz

Gdy za fasadą religijności kryje się żądza władzy… Tajemnicze morderstwa, egzotyczna trucizna i szokujące rozwiązanie zagadki w kolejnym krwistym kryminale bestsellerowego autora. Przedstawiciele Kościoła Elohima giną w niewyjaśnionych, makabrycznych okolicznościach. Brak świadków, brak motywów, brak dowodów – policja nie może nawet rozpocząć śledztwa. Tylko jedna osoba jest na tyle błyskotliwa i odważna, by zbadać sprawę… Komisarz Julia Durant, obdarzona niesamowitą intuicją, zaczyna dochodzenie. Gdy zostaje popełnione kolejne okrutne morderstwo, coraz więcej „puzzli” układa się w przerażającą całość…

Andreas Franz urodził się w 1954 roku w Quedlinburgu. Był kierowcą ciężarówki, pracownikiem agencji reklamowej, przygotowywał ekspertyzy grafologiczne (jest autorem podręcznika Podstawy grafologii), właścicielem firmy tłumaczeniowej. W 1986 roku napisał swoją pierwszą powieść Palec Boży; kolejną, Rytuał zbrodni, która wyniosła go na szczyty list bestsellerów, wydał dziesięć lat później.
Do tej pory napisał 20 książek, które w samych Niemczech rozeszły się w nakładzie ponad 3,5 miliona egzemplarzy.

Andreas Franz 
17.10.2012
polski
400
Świat Książki

WIĘCEJ  >>>

Rytuał zbrodni - ebook.Autor: Andreas Franz

Wśród mieszkańców Frankfurtu narasta przerażenie w związku z zagadkowymi morderstwami. Nieuchwytny zbrodniarz gwałci jasnowłose dziewczyny, zabija je, a potem zaplata im włosy w dwa warkocze i zawiązuje na nich czerwoną kokardę. Co oznacza ten rytuał? Czy okaże się wskazówką, która pozwoli policji wpaść na trop mordercy? Znana z niebywałej intuicji komisarz Julia Durant i jej koledzy bez skutku ścigają zwyrodniałego mordercę, aż w końcu niezwykły przypadek pomaga im wpaść na trop potwora…
Powieść, otwierająca cykl kryminałów z komisarz Julią Durant w roli głównej, jest oparta na autentycznych wydarzeniach z 1969 roku. Znaczącą - choć nieświadomą - rolę odegrał w nich również sam Autor.

Andreas Franz urodził się w 1954 roku w Quedlinburgu. Był kierowcą ciężarówki, pracownikiem agencji reklamowej, przygotowywał ekspertyzy grafologiczne (jest autorem podręcznika Podstawy grafologii), właścicielem firmy tłumaczeniowej. W 1986 roku napisał swoją pierwszą powieść Palec Boży; kolejną, Rytuał zbrodni, która wyniosła go na szczyty list bestsellerów, wydał dziesięć lat później.
Do tej pory napisał 20 książek, które w samych Niemczech rozeszły się w nakładzie ponad 3,5 miliona egzemplarzy.


Andreas Franz 
17.10.2012
polski
384
Świat Książki

WIĘCEJ  >>>