wtorek, 11 września 2012

Computerworld Data publikacji: 11.09.2012


Tygodnik Menedżerów i Informatyków Computerworld to najbardziej wiarygodne i aktualne źródło informacji o zastosowaniach technologii informatycznych w przedsiębiorstwach, o dostawcach rozwiązań informatycznych i usług biznesowych, a także o zarządzaniu i trendach gospodarczych।
WIĘCEJ....

Puls Biznesu Data publikacji: 11.09.2012

Puls Biznesu” to jedyny dziennik w Polsce poświęcony wyłącznie tematyce gospodarczej। Informuje o bieżących wydarzeniach z punktu widzenia polskich przedsiębiorców, pomagając menadżerom i właścicielom firm w codziennym prowadzeniu biznesu. Prognozuje i analizuje, w jaki sposób wydarzenia z dziś wpłyną na świat biznesu jutro, a wszystko w zwięzłej i przejrzystej formie.
WIĘCEJ....

Gazeta Wyborcza Data publikacji: 11.09.2012

"Gazeta Wyborcza" jest największą opiniotwórczą gazetą w Polsce. Powstała w 1989 roku jako platforma pierwszych demokratycznych wyborów do parlamentu. Pierwszy numer ukazał się w nakładzie 150 tys. egzemplarzy i liczył 8 stron. Dziś "Gazeta" jest najchętniej kupowaną i czytaną poważną gazetą codzienną.

Codziennie w redakcji nad tworzeniem "Gazety" pracuje zespół składający się z 900 osób, w tym 570 dziennikarzy i redaktorów w całym kraju, 5 korespondentów za granicą.

"Gazeta" cieszy się uznaniem w kraju i za granicą, a jej dziennikarze i fotoreporterzy otrzymują prestiżowe nagrody na polskich i światowych konkursach.

WIĘCEJ...

Dziennik Gazeta Prawna Data publikacji: 11.09.2012

Codziennie :

  • komplet aktualnych wiadomości o biznesie, finansach, podatkach, pracy i prawie gospodarczym
  • informacje i komentarze do wydarzeń ekonomicznych
  • przejrzyste interpretacje przepisów prawa
  • analizy, opinie ekspertów, praktyczne porady
  • najnowsze wydarzenia z kraju ze świata, które mają wpływ na poziom życia i dobrobytu


Gazetę wzbogacają:

  • dodatki specjalistyczne tylko dla prenumeratorów, niedostępne w kiosku: Księgowość i Podatki Firma i Prawo, Nowe Prawo. Przepisy i Praktyka , Samorząd i Administracja , Prawnik, Kadry i Płace
  • w każdy piątek ciekawe dodatki : „Kultura i Program TV” oraz jedyny na rynku biznesowy „Magazyn”
  • WIĘCEJ.....

Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę


Stereotypy z natury rzeczy opierają się na niedokładnej wiedzy i powszechnych opiniach. Także utarte poglądy na temat prowadzenia firmy mogą bardzo pomóc w jej… upadku. Wiadomo, że na polityce, piłce nożnej i prowadzeniu biznesu teoretycznie znają się wszyscy – szczególnie ci, którzy nie mają z tymi dziedzinami wiele wspólnego. Dlatego, by uniknąć strzelenia samobójczej bramki, lepiej sięgnij po rzetelną i praktyczną dawkę informacji.

Schematy, według których działają osoby otwierające firmy, często są do siebie podobne. Tak samo jak pytania, które sobie zadają, i mity, w które wierzą. W tej książce prawdziwe odpowiedzi na realne pytania przedsiębiorców zostały zebrane w formie krótkich, konkretnych porad. Wykorzystaj je. Po co masz powielać te same błędy, które popełniło przed Tobą już wiele osób?

Nie zakładaj firmy, opierając się na „dobrych radach” wszechwiedzących życzliwych. Skorzystaj z doświadczenia eksperta! Marek Jankowski to praktyk biznesowy oraz wydawca czasopisma branżowego. Były reporter radiowy, współpracował również z prasą i telewizją. Wspiera małe firmy – takie jak Twoja – w ich codziennej działalności. Przytoczone w tej książce sytuacje są z życia wzięte i mają oparcie w uznanych regułach, którym podlegają firmy działające w gospodarce wolnorynkowej.

Dowiedz się:

  • Czy na genialnych pomysłach da się zarobić?
  • Na czym można zaoszczędzić, uruchamiając firmę?
  • Jak nie marnować pieniędzy na reklamę i efektywnie wykorzystać internet?
  • Kiedy kryzys może być szansą na rozwój?
  • Jak sprawić, aby klient polecał nas swoim znajomym?


Marek Jankowski – przedsiębiorca, absolwent ekonomii i dziennikarz। Właściciel firmy Atomedia Consulting wydającej czasopismo dla przedsiębiorców „Branża Dziecięca”, kierowane do firm oferujących zabawki i artykuły dziecięce. Doradca w zakresie marketingu i public relations. Jest założycielem i prowadzącym jednego z pierwszych w Polsce centrów edukacyjnych, które oferuje zajęcia i produkty wspomagające rozwój niemowląt i małych dzieci. W prosty sposób wyjaśnia najbardziej zawiłe tematy, ale niekiedy potrafi także skomplikować nawet te najprostsze.

WIĘCEJ...

Kolor magii


Kolor magii stanowi satyrę na cały gatunek fantasy. Jest to pierwsza książka z serii Świata Dysku znakomitego brytyjskiego pisarza Terry’ego Pratchetta. Opowiada losy pierwszego dyskowego turysty Dwukwiata, Przybywa on do Ankh-morpork z Imperium Agatejskiego, leżącego na niewielkim, ale ciężkim od pokładów złota kontynencie przeciwwagi. Zwraca na siebie uwagę swoim śmiercionośnym bagażem wykonanym z magicznego drewna myślącej gruszy, wypełnionym po brzegi monetami z czystego złota. Przewodnikiem turysty zostaje nie do końca potrafiący czarować mag Rincewind. Prześladują ich w zasadzie wszyscy, spotykają legendarnych bohaterów, walczą ze smokami. Dwukwiat w słodkiej nieświadomości dobrze się bawi, a spanikowany Rincewind usiłuje przeżyć...

Terry Pratchett (ur.1965 r.), brytyjski pisarz, rysownik i reporter. Pracował dla gazet Bath Chronicle i Psychic Researcher (jako autor komiksów), a w latach 80’ był rzecznikiem prasowym w Central Electricity Generating Board, gdzie był odpowiedzialny za trzy elektrownie atomowe.

Swoją pierwszą powieść napisał w wieku 17-nastu lat – był to Dywan (The Carpet People), wydany ostatecznie w roku 1971.W 1983 r. wydał pierwszą książkę z serii Świata Dysku (Discworld) - Kolor Magii (The Colour of Magic). Sukces serii rodził się w bólach - z powodu złej kampanii marketingowej książka sprzedała się wyjątkowo źle. Jednakże kolejny tom serii - Blask Fantastyczny (The Light Fantastic), stał się bestsellerem i początkiem wielkiego sukcesu całej serii. W roku 1998 za zasługi dla literatury został udekorowany przez królową angielską Orderem Imperium Brytyjskiego.

Książki Terry’ego Pratchetta odniosły światowy sukces - zostały przetłumaczone na 33 języki i sprzedane w ponad 40 milionach egzemplarzy।

WIĘCEJ....

Władca Pierścieni. Tom I-III


Władca Pierścieni to jedna z najbardziej niezwykłych książek w całej współczesnej literaturze। Ogromna, z epickim rozmachem napisana powieść wprowadza nas w wykreowany przez wyobraźnię autora świat fantastyczny, lecz ukazany wszechstronnie i szczegółowo, równe pełny i bogaty jak świat realny. Przykuwająca uwagę i wzruszająca, zabawna, choć momentami także przerażająca, opowieść ta rzuca na Czytelnika czar, od którego nawet po zakończeniu lektury trudno się uwolnić. Miliony ludzi na całym świecie uległy temu urokowi.

WIĘCEJ....




Nabywcy audiobooków. cena 0zł


W czerwcu 2009 roku firma NetPress Digital we współpracy z serwisami internetowymi specjalizującymi się w sprzedaży audiobooków – nexto.pl, audiobook.pl, dosluchania.pl i zlotemysli.pl – zbadały poglądy swoich klientów związane ze znajomością i preferencjami dotyczącymi książek audio. Było to największe z przeprowadzonych dotychczas w Polsce badań dotyczących książek mówionych. Odpowiedzi na zadane w ankiecie pytania udzieliło 4436 respondentów.
Ankieta składająca się z 22 pytań została przygotowana przez Bartłomieja Roszkowskiego oraz Piotra Gołębiowskiego z NetPress Digital, spółki będącej właścicielem serwisu Nexto.pl. Ankieta była częściowo wzorowana na analizie rynku audio przeprowadzonej przez GfK Group na zlecenie niemieckiego stowarzyszenia wydawców i księgarzy Boersenverein.
  • W raporcie poruszane są kwestie legalności - czyli formie dostępu do audiobooków.
  • Czy użytkownicy wolą ściągać pozycje za darmo z Internetu czy też kupować legalnie i jakie czynniki powodują, że tak się dzieje.
  • Jakie cechy książki audio są najważniejsze dla potencjalnego klienta?
  • Kim są słuchacze audiobooków, gdzie mieszkają i ile mają lat?
  • Jaka forma publikacji jest dla nich przystępniejsza/lepsza – “download” czy fizyczne CD?
Wiedzą przy tworzeniu raportu podzielili się także Maciej Foks (Wykładowca Podyplomowych Studiów Polityki Wydawniczej i Księgarstwa na Uniwersytecie Warszawskim, publicysta mediów branżowych), Tomasz Witkowski (właściciel księgarni AudioBook।pl oraz wydawnictwa Aleksandria, specjalizującego się w książkach audio) oraz Łukasz Gołębiewski (analityk rynku książki, dziennikarz, prezes zarządu Biblioteka Analiz Sp. z o.o.)
ZOBACZ WIĘCEJ...

Człowiek, który wkradł się do Auschwitz Data wydania: 13.08.2012


Ja, żołnierz brytyjski i jeniec wojenny, chroniony do tej pory konwencją genewską, spojrzałem w dół, na moje nowe ubranie, bezkształtne i workowate, w brudnoniebieskie pasy, z widniejącą na bluzie żółtą gwiazdą. Pod okiem esesmanów przekroczyłem bramę obozu. Do Auschwitz III wszedłem z własnej i nieprzymuszonej woli pewnego wieczoru, późną wiosną 1944 roku.

Człowiek, który wkradł się do Auschwitz to historia brytyjskiego żołnierza, który z własnej woli przedostał się do obozu Auschwitz III-Monowitz.

Denis Avey zaciągnął się do wojska w 1939 roku. Uczestniczył w walkach w Afryce Północnej w szeregach 7 Dywizji Pancernej. Gdy dostał się do niewoli, umieszczono go w jenieckim obozie pracy E715 w Monowicach. Tam dowiedział się o okrucieństwach, jakich dopuszczano się wobec więźniów sąsiedniego obozu koncentracyjnego.

By zostać świadkiem bestialstwa nazistów zrezygnował z ochrony, jaką dawał mu mundur brytyjskiego żołnierza. Przebrany w pasiak żydowskiego więźnia dwukrotnie wkradł się do Auschwitz III – miejsca, w którym wyniszczającą pracą dla niemieckiego koncernu IG Farben skazywano więźniów na powolną śmierć.

Denis Avey przeżył również tragiczny marsz śmierci, w który przerodziła się ewakuacja tysięcy więźniów przed zbliżającą się Armią Czerwoną. Po długiej wędrówce przez Europę Środkową Avey w końcu wrócił do ojczyzny.

Przez wiele lat nie był w stanie mówić o bolesnych wydarzeniach z przeszłości, nawiedzających jego myśli i dręczących go w sennych koszmarach. Dziś Denis Avey opowiada swoją historię. Jest ona równie porywająca, jak wzruszająca; ukazuje losy zwykłego człowieka, którego głęboko zakorzenione poczucie moralności i zdumiewająca odwaga uczyniły kimś niezwykłym.

To książka niezwykle ważna, w samą porę przypominająca o zagrożeniach, wobec których staje każde społeczeństwo skażone nietolerancją i rasizmem.
sir Martin Gilbert

polski

376

WIĘCEJ TUTAJ


poniedziałek, 10 września 2012

Gipsowe odlewy. Tworzenie i zdobienie krok po kroku



Jak wykonać odlewy z gipsu bez żadnego doświadczenia? To bardzo proste. Jesteś na właściwej stronie, czytaj dalej.

"Gipsowe odlewy. Tworzenie i zdobienie krok po kroku", to jedyna w Polsce publikacja poświęcona tematyce odlewów z gipsu.

Jak wiesz, na ten temat nie ma żadnej książki, a w Internecie również nie można znaleźć zbyt wielu informacji. Dlatego jesteś na tej stronie i właśnie teraz masz przed sobą to, czego szukasz.

Za kilka minut możesz być zadowolony z otrzymanej wiedzy, bo autor poradnika, Bartłomiej Ilkiewicz:

  • od ponad 10 lat zawodowo tworzy odlewy dla klientów z całego świata i dokładnie wie, jak tworzyć gipsowe odlewy oraz które materiały są tanie i jednocześnie wysokiej jakości,
  • używa tylko i wyłącznie materiałów, które są łatwo dostępne w Polsce, a więc wszystko, co poleca, znajdziesz w sklepach,
  • jest praktykiem i przekaże Ci instrukcje krok po kroku, zdjęcie po zdjęciu - jak tworzyć, zdobić i sprzedawać odlewy z gipsu.

Niemożliwe? A jednak!

Oto niektóre zagadnienia z poradnika:

  • dowiesz się, jak przygotować pracownię (pomieszczenie, umeblowanie, oświetlenie itp.),
  • poznasz, jakie są najlepsze niezbędne materiały i narzędzia oraz gdzie je kupić najtaniej,
  • nauczysz się robić różnego typu odlewy z gipsu i ozdabiac je na różne sposoby,
  • poznasz rodzaje gipsów i sposoby ich używania,
  • będziesz wiedzieć, jak suszyć swoje odlewy,
  • dowiesz się, jakie stosować izolatory,
  • nauczysz się naprawiać i konserwować formy,
  • będziesz umiał ozdabiać i postarzać wytworzone dzieła,
  • zobaczysz, jak obniżać koszty materiałów bez żadnej straty dla jakości odlewów,
  • nauczysz się, jak zarabiać na stworzonych odlewach (w jaki sposób magazynować odlewy, sprzedawać je, zabezpieczać na czas transportu do klienta).

Autor omawia także:

  • cały proces odlewania i odformowywania,
  • tworzenie form z różnych materiałów,
  • wykańczanie rantów,
  • wykańczanie zamków,
  • wykańczanie podstawy figur i tylnej powierzchni płaskorzeźb,
  • gruntowanie odlewów,
  • nanoszenie podkładu,
  • tworzenie miedzianych zawieszek.

Dzięki temu poradnikowi łatwo zrobisz np. gipsowe aniołki, ozdobisz je i jako gotowy, profesjonalny produkt sprzedasz na aukcji internetowej.

Każda czynność jest opisana krok po kroku i bogato ilustrowana zdjęciami.

Prosto i bezpiecznie wykonasz swoje odlewy, ponieważ Bartłomiej Ilkiewicz dokładnie sfotografował wszystkie etapy i opisał je. Dzięki temu masz gotowy poradnik krok po kroku wraz ze zdjęciami i komentarzem, który pozwoli Ci osiągnąć Twój cel.

Sprawdź koniecznie teraz:

  • dokładny spis treści - zakładka "spis treści" (zobaczysz, co jeszcze znajduje się w poradniku),
  • fragment publikacji - zakładka "fragment" (zobaczysz, jak wygląda poradnik),
  • komentarze osób, które zakupiły poradnik - zakładka "komentarze" (poznasz opinie naszych klientów).

Tego nie dowiesz się z ŻADNEJ publikacji, gdyż NIKT jeszcze nie napisał o tym książki.

Zamówienia realizujemy już w 3 minuty. Oznacza to, że właściwie od ręki możesz cieszyć się wiedzą zawartą w poradniku krok po kroku.

Masz przed sobą gotowe i sprawdzone rozwiązania. Skorzystaj.

Trzy oblicza pożądania Autor: Megan Hart Data wydania: 10.09.2012


Nigdy nie zdradziłam męża। Nie miałam też żadnych powodów, by podejrzewać, że on mnie zdradził. A teraz zapraszaliśmy obcą osobę do naszego łóżka. Musiałabym być stuknięta, żeby nie czuć niepokoju. Pożądanie zwyciężyło nad zdrowym rozsądkiem. Zupełnie jak w przeszłości, gdy moje ciało zignorowało rady umysłu i serca. Dojrzałam, ale nie zmądrzałam. Stałam pomiędzy, ale jednocześnie ponad nimi, jak dama między dwoma królami. Byli opanowani, choć gotowi zmienić to w każdej chwili, czekali tylko na moją komendę. Nie byli podobni, ale w tej chwili całkowicie nierozróżnialni. – Chodźcie – powiedziałam cicho, ale obaj mnie usłyszeli.

WIĘCEJ....

Bolało jeszcze bardziej Autor: Lidia Ostałowska Data wydania: 10.09.2012


Bolało jeszcze bardziej to zbiór reportaży, które powstawały w ciągu ostatnich dwudziestu lat. Dwanaście historii z całego kraju, z Przerośli Gołdapskiej, łódzkich Bałut, katowickich Bogucic, Wrotnowa, Białej Podlaskiej. Dwanaście zagmatwanych losów, a tak naprawdę jedna bohaterka – Polska B. Niechciana, zagubiona, gorzej ubrana, cierpiąca na syndrom poaborcyjny. Bolało jeszcze bardziej to niema skarga ludzi, którzy sobie nie radzą. Jednak gdzieś w tle książki Lidii Ostałowskiej znajdziemy także bezcenną opowieść o nas i naszej niewrażliwości społecznej.

To prawdziwa wizytówka kunsztu reporterskiego Lidii - zbiór tekstów o polskim bólu. Tym z wielokulturowych Mazur, upadającego pegeeru i bezrobotnych Bałut. Część powstała ponad dekadę temu, ale nie straciły aktualności dzięki zdolnościom autorki do podsłuchiwania, rozmawiania i obserwacji. Z mozaiki ludzkich problemów wyłania się obraz kraju w wiecznej transformacji, żyjącego przeszłością i nieodkupionymi winami. Kraju poranionego od morza do gór.
Sylwia Chutnik

WIĘCEJ.....


Dziennik Gazeta Prawna Numer: 175/2012 Data wydania: 10.09.2012


Codziennie :

  • komplet aktualnych wiadomości o biznesie, finansach, podatkach, pracy i prawie gospodarczym
  • informacje i komentarze do wydarzeń ekonomicznych
  • przejrzyste interpretacje przepisów prawa
  • analizy, opinie ekspertów, praktyczne porady
  • najnowsze wydarzenia z kraju ze świata, które mają wpływ na poziom życia i dobrobytu


Gazetę wzbogacają:

  • dodatki specjalistyczne tylko dla prenumeratorów, niedostępne w kiosku: Księgowość i Podatki Firma i Prawo, Nowe Prawo. Przepisy i Praktyka , Samorząd i Administracja , Prawnik, Kadry i Płace
  • w każdy piątek ciekawe dodatki : „Kultura i Program TV” oraz jedyny na rynku biznesowy „Magazyn”

WIĘCEJ.....