Bloomberg Businessweek, uznany przez
Adweek
za jedno z najlepiej prosperujących i najbardziej wpływowych czasopism
2011 roku, jest wiarygodnym źródłem istotnych i wyczerpujących
informacji i analiz, na których przedsiębiorcy opierają decyzje
dotyczące przyszłości swoich firm.
Bloomberg Businessweek,
prezentując globalną perspektywę, pomaga osobom kierującym firmami
odnosić korzyści z podejmowania mądrzejszych, szybszych i bardziej
przemyślanych decyzji.
Bloomberg Businessweek, założony
w roku 1929, jest obecnie liderem rynku, posiadając ponad 4,7 miliona
czytelników w 140 krajach świata. Z siecią ponad 2 300 dziennikarzy i
analityków pracujących w 146 oddziałach w 72 krajach,
Bloomberg Businessweek nie ma sobie równych w przybliżaniu obrazu światowej gospodarki.
Bloomberg,
wiodąca globalna organizacja specjalizująca się w dostarczaniu
informacji i wiadomości gospodarczo-finansowych, umożliwia wpływowym
decydentom osiąganie przewagi konkurencyjnej zapewniając im dostęp do
dynamicznej sieci informacji, ludzi i idei. Główny atut firmy - szybkie i
staranne przekazywanie informacji, wiadomości i danych analitycznych za
pośrednictwem innowacyjnych technologii - leży u podstaw
specjalistycznego serwisu Bloomberg Professional, przekazującego w
czasie rzeczywistym informacje finansowe dla ponad 300 000 subskrybentów
na całym świecie. Rozwiązania Bloomberg dla firm, opierające się na
atutach tej organizacji i wykorzystujące nowe technologie, umożliwiają
klientom efektywniejsze i skuteczniejsze uzyskiwanie, integrowanie,
rozpowszechnianie i zarządzanie danymi i informacjami. Za pośrednictwem
specjalistycznych platform, takich jak Bloomberg Law, Bloomberg
Government i Bloomberg New Energy Finance, Bloomberg udostępnia
informacje, wiadomości i dane analityczne decydentom nie tylko w branży
finansowej, ale także w wielu innych sektorach. Z kolei wiadomości
Bloomberg News, przekazywane przez wyspecjalizowany serwis informacyjny
Bloomberg Professional, korzystający z TV, radia, sieci komórkowych,
Internetu oraz dwóch czasopism - Bloomberg Businessweek i Bloomberg
Markets, docierają na wszystkie kontynenty dzięki liczącej ponad 2 300
osób kadrze specjalistów od informacji i multimediów pracujących w 146
biurach w 72 krajach świata. Bloomberg LP, którego siedziba mieści się w
Nowym Jorku, zatrudnia ponad 13 000 osób w 185 oddziałach na całym
świecie.
WIĘCEJ >>>