poniedziałek, 8 stycznia 2018

Jak ułożyć swoje życie finansowe. Mariusz Sander – ebook


http://www.nexto.pl/rf/pr?p=145722&pid=160945
Wiedzy związanej z obszarem finansów nie przekazano nam w szkole. Niektórzy uparcie wierzą, że jakimś przedziwnym sposobem zrodzi się ona w ich głowie sama i nie podejmują żadnych wysiłków, by ją zdobyć. Jednak autor chce przekazać ludziom jak najwięcej informacji, których nie dostanie się w szkole. W swoim poradniku „Jak ułożyć swoje życie finansowe” krok po kroku, w przystępny i zrozumiały sposób wyjaśnia jak zbudować finansową przyszłość, jakie podjąć decyzje, kiedy dostajesz pieniądze do ręki.
To przejrzysty poradnik, który obnaża niedoskonałości systemu edukacji oraz uzmysławia brak edukacji w zakresie finansów na poziomie zarówno szkolnym, jak i w domu. Pokazuje, w jaki sposób powinniśmy uczyć dzieci finansowej inteligencji, już od najmłodszych lat, jak czerpać z pozytywnych przykładów innych ludzi, którzy odważyli się być bogaci i jakie teraz mają z tego profity. To lektura obowiązkowa dla wszystkich tych, którzy chcą być w końcu bogaci! Mariusz Sander nie da ci gotowej recepty na sukces, ale pomoże ci zrobić pierwszy krok w dążeniu do realizacji marzenia o byciu bogatym! Kiedy dowiesz się, czym jest finansowa wolność, nie będziesz mógł uwierzyć, że kiedyś żyłeś i myślałeś inaczej. Sukces w finansach nie zależy wyłącznie od szczęścia. To ciężka praca, ale również odpowiednie nastawienie i predyspozycje psychiczne, bowiem „bieda i bogactwo są stanem umysłu”.
                           >>>>>WIĘCEJ TUTAJ<<<<

niedziela, 7 stycznia 2018

Jednominutowy Mentor. Jak znaleźć mentora i pracować z nim - i dlaczego warto nim zostać – ebook


http://www.nexto.pl/rf/pr?p=131383&pid=160945
"Autor wielu bestsellerów i legendarnej książki Nowy Jednominutowy Menedżer oraz była menedżer Twittera przedstawiają przewodnik, który pozwoli zbudować silną relację mentorską. Mentoring to wspaniały sposób na rozwój kariery. Bez względu na to, czy uczysz się od doświadczonego profesjonalisty, czy przekazujesz swoją wiedzę innym, mentoring ma do zaoferowania wiele korzyści – od poszerzenia wiedzy i zdobycia nowych umiejętności po uzyskanie zastrzyku energii i głębokiej satysfakcji. Ale w jaki sposób relacja mentorska zaczyna się i rozwija? Co zrobić, by trwała z korzyścią dla obu stron? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w tej oto inspirującej przypowieści biznesowej. Dwudziestosiedmioletni Josh Hartfield pracuje na tym samym stanowisku w dziale sprzedaży już od pięciu lat. Wypalił się, jego kariera uległa zahamowaniu i Josh nie jest już nawet pewien, czy nadal chce pracować w handlu. Przypadkowo spotyka Diane Bertman, osiągającą doskonałe wyniki kierowniczkę działu sprzedaży, tuż przed sześćdziesiątką. Nadmiar pracy sprawia, że kobieta zaczyna zastanawiać się nad przejściem na emeryturę.
Od pierwszego spotkania Josh i Diane wiedzą, że wiele mogą się od siebie wzajemnie nauczyć. W miarę rozwoju ich relacji odkrywają siłę mentoringu, dzięki któremu Josh wchodzi na nową ścieżkę kariery, a Diane na nowo rozbudza w sobie pasję do pracy.
Jednominutowy Mentor zawiera praktyczne narzędzia i wskazówki, które pomogą w budowaniu trwałych i korzystnych dla obu stron relacji mentoringowych. Jednominutowe Spostrzeżenia na końcu każdego rozdziału oraz Model MENTOR zamieszczony na końcu książki pozwolą czytelnikom krok po kroku utworzyć trwałe i skuteczne relacje mentoringowe.

***

Dr Ken Blanchard to jeden z najbardziej wpływowych światowych ekspertów z zakresu przywództwa. Jest współautorem 60 książek, które przetłumaczono na ponad 40 języków i sprzedano łącznie w liczbie ponad 21 milionów egzemplarzy. W 2005 roku został przyjęty do Galerii Sław Amazonu (Amazon’s Hall of Fame) jako jeden z 25 bestsellerowych autorów wszech czasów.
Claire Diaz-Ortiz jest autorką, prelegentką i innowatorką, uznaną przez „Fast Company” za jedną ze 100 Najbardziej Kreatywnych Osób w Biznesie. Była jednym z pierwszych pracowników Twittera, gdzie przepracowała pięć i pół roku, odpowiadając za innowację społeczną i filantropię. Autorka siedmiu książek, między innymi Twitter for Good: Change the World One Tweet at a Time. Prowadzi popularny blog biznesowy ClaireDiazOrtiz.com i jest współzałożycielką Hope Returns, organizacji typu non-profit prowadzącej sierocińce dla dzieci chorych na AIDS w Kenii.

***

Widziałem to na własne oczy już niezliczoną ilość razy: nic nie jest w stanie bardziej przyspieszyć sukcesu niż odpowiednia relacja mentoringowa. Ale od czego zacząć? W Jednominutowym Mentorze Ken Blanchard i Claire Diaz-Ortiz przedstawiają narzędzia i model mentoringu, który pozwoli każdemu osiągnąć sukces w życiu. - Michael Hyatt, autor Living Forward bestsellera „USA Today”

***

Blanchard i Diaz-Ortiz zajmują się podstawami relacji mentor–klient, dostarczając narzędzi umożliwiających budowę i pełne wykorzystanie tej relacji. Znaczenie książki Jednominutowy Mentor jest tym istotniejsze, iż przedstawia ona historię opowiedzianą na przykładzie życia dwóch osób, co znacznie ułatwia odbiór i zastosowanie zawartych tu wskazówek w praktyce. - Stedman Graham, autor bestsellerów, mówca i przedsiębiorca

***

Każdy sukces, jaki odnosimy w życiu, ma ścisły związek z relacjami. Relacje kształtują nas i zmieniają, zachęcają do działania i tworzą nas takimi, jakimi jesteśmy. W Jednominutowym Mentorze Blanchard i Diaz-Ortiz oddają nam w ręce narzędzia budowy relacji, które są nam niezbędne, abyśmy mogli odnieść sukces w biznesie i w życiu. - dr John Sowers, autor i współzałożyciel The Mentoring Project "

                                     >>>>WIĘCEJ TUTAJ<<<<<

Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą – audiobook TANIEJ 5 %

 
http://www.nexto.pl/rf/pr?p=131973&pid=160945

 

Twój najcenniejszy kapitał

Wbrew pozorom nie chodzi o to, czym się w życiu zajmujesz i jaki tytuł widnieje na Twojej wizytówce. To może się zmieniać. Rzecz w tym, jak się komunikujesz i jakie pozostawiasz po sobie ostatnie wrażenie. Ostatnie, bo pierwsze wrażenie ludzie nauczyli się już skutecznie weryfikować.
Dążysz po trupach do celu? A może kroczysz przez życie we własnym tempie i okazujesz ludziom należną uwagę? Jakie wartości głosisz, a jakimi kierujesz się naprawdę? Jaki jest Twój wizerunek w oczach innych — jesteś postrzegany jako człowiek rzetelny i spójny czy jako wątpliwa, wystylizowana kopia Twojego idola? Budzisz zaufanie czy wywołujesz niepokój? Czego jesteś obietnicą?? Wreszcie: ilu jest w Twoim życiu ludzi gotowych wystawić Ci pozytywne rekomendacje? Możliwe, że Twoja samoocena jako „jaguara” biznesu rozmija się z krążącą o Tobie opinią „wybrakowanego trabanta”.

Innymi słowy: czy wiesz, jaką jesteś marką?

Nie oburzaj się. Reputację każdy ma. Jakąś. I to „jakąś” czyni różnicę. Każdy z nas jest marką. Niestety tylko nieliczni świadomie nią zarządzają. To ludzie sukcesu, znani ze swoich pasji, dokonań, przyzwoitości i komunikacji opartej na szacunku. Każdego z nich kojarzymy z określonymi wartościami. Każdy z nich jest wiarygodnym autorytetem i realizuje własny pomysł na siebie. Każdy świeci wyjątkowym światłem wartościowego wnętrza, bez konieczności kreowania się na kogoś, kim nie jest.
Wiesz już, o co chodzi? Zatem do pracy, choć to wyzwanie wyłącznie dla ambitnych! Wykorzystaj najlepszą wiedzę na temat strategicznego zarządzania firmą, marketingiem i ludźmi do świadomego realizowania własnej strategii życia i sukcesu. Zarządzaj swoją reputacją i swoją marką równie skutecznie jak Richard Branson i Martyna Wojciechowska.

Kiedy na początku mojej drogi zawodowej powiedziałam sama o sobie: „Jestem marką”– spotkało się to raczej z brakiem zrozumienia, z komentarzami, że „marką” może być produkt, a nie człowiek. To było 20 lat temu. Dziś chyba wszyscy rozumieją, że każdy z nas JEST marką i że trzeba o nią dbać. Od lat, konsekwentnie, każdego dnia pracuję na własną markę poprzez… bycie sobą i oddawanie się pracy, która szczęśliwie okazała się być moją wielką pasją. Autorkę tej książki znam od samego początku mojej drogi zawodowej – była moją pierwszą w życiu szefową i kto wie, gdzie bym teraz była, gdyby nie Joanna, Jej mądre rady i to, że jako pierwsza we mnie uwierzyła, zainwestowała swój czas i energię. „Jesteś marką” to książka o tym, jak mądrze się rozwijać, jak dobrze zarządzać sobą na różnych płaszczyznach życia, nie tylko zawodowego, żeby osiągnąć sukces. Ale nie taki materialny, tylko prawdziwy, kompleksowy. Taki, który daje prawdziwe spełnienie. Polecam.
Martyna Wojciechowska, podróżniczka, redaktor naczelna „National Geographic Polska”
Drogi Korpo-człowieku – bez względu na to na jakim szczeblu kariery się znajdujesz. Start-upie. Studencie pozbawiony być może nadziei na wspaniałą karierę. Polityku lub Działaczu. Artysto. Pisarzu i Dziennikarzu. I Ty Zwykły Przechodniu, który przypadkiem sięgnąłeś po tę książkę. Wiedz, że jesteś marką. Chcesz czy nie chcesz – jesteś marką. I Twoja przyszłość zależy od tego, czy zdasz sobie z tego sprawę i czy nauczysz się swoją marką zarządzać. Takie czasy. W internetowej wiosce jaką staje się świat społecznościowych portali, komunikatorów i serwerowych chmur, całe Twoje życie, wszystko co mówisz, robisz – lub czego nie robisz – tworzy Twoją markę. Bo nawet gdy Cię tam nie ma, to widać, że Cię nie ma. A na dodatek nikt Ci wtedy nie zaufa. Więc nigdy nie dość wiedzy i uwagi w tej sprawie. Bo Sieć to nie konfesjonał – nie wybacza i nie wymazuje niczego. Książka, którą trzymasz w ręku najpierw pogodnie uzmysłowi Ci tę bolesną prawdę, a potem jak spolegliwy coach poprowadzi prostą drogą do Twojej własnej, godnej Ciebie marki. Ta profesjonalna a jednocześnie ciepło i jasno napisana książka przekona Cię także do optymistycznej wizji przyszłego świata – o co dzisiaj coraz trudniej. Przekonasz się więc, do wizji świata dobrej marki i ekonomii dzielenia się, w którym egoizm, szalbierstwo, arogancja i agresja przestaną się opłacać – a dobra marka i wynikające z niej zaufanie staną się najbardziej poszukiwanym dobrem. Z całą pewnością jest tak, że im więcej ludzi przeczyta tę mądrą książkę, tym bardziej prawdopodobną ta piękna wizja stawać się będzie.
Wojciech Eichelberger, Dyrektor Instytutu Psychoimmunologii – IPSI, www.ipsi.pl
Ta książka to prezent. Dla każdego. Spraw go innym – lub sobie. Osiągniesz wszystko – jeśli tylko chcesz. Zarządź swoim życiem. Jak? Buduj zaufanie, reputację, markę osobistą. To najcenniejszy kapitał ludzi sukcesu. Odważ się być tym kim chcesz. Konkretne, przyjazne, rady i doświadczenia mądrej profesjonalistki. Mógłbym się podpisać pod każdym zdaniem!
Tadeusz Żórawski, CEO/Prezes Zarządu UM /Universal McCann
                                                >>>>WIĘCEJ  TUTAJ<<<<

czwartek, 24 sierpnia 2017

Glamour Data publikacji: 01.09.2017

Glamour to luksusowy miesięcznik dla młodych kobiet. Jest międzynarodowym ekspertem w dziedzinie mody i urody oraz interaktywnym przewodnikiem po nowoczesnym stylu życia. Prezentuje i kreuje trendy. W równych proporcjach przygotowuje dla czytelniczek inspiracje i propozycje zakupowe. Glamour śledzi i opisuje najgorętsze trendy społeczne, publikuje rozmowy z osobami o ciekawych poglądach, przedstawia subiektywny wybór propozycji kulturalnych. Styliści Glamour komentują najnowsze trendy wśród gwiazd i wydarzenia z ich udziałem, zaś eksperci od urody wybierają najlepsze nowinki i polecają sprawdzone salony kosmetyczne. Czytelniczki Glamour co miesiąc otrzymują także porcję praktycznych informacji na temat pracy i finansów, diety i zdrowego odżywiania, a także psychologii.
               >>>>>WIĘCEJ TUTAJ<<<<<
http://www.nexto.pl/rf/pr?p=90835&pid=160945


poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Puls Biznesu” to jedyny dziennik w Polsce poświęcony wyłącznie tematyce gospodarczej. Informuje o bieżących wydarzeniach z punktu widzenia polskich przedsiębiorców, pomagając menadżerom i właścicielom firm w codziennym prowadzeniu biznesu. Prognozuje i analizuje, w jaki sposób wydarzenia z dziś wpłyną na świat biznesu jutro, a wszystko w zwięzłej i przejrzystej formie.
Pozycja dostępna w formacie on-line oraz na urządzeniach z systemem Android i iOS przy użyciu aplikacji Nexto Reader.
http://www.nexto.pl/rf/pr?p=145&pid=160945

wtorek, 18 października 2016

Przegląd Sportowy – e-wydanie – 244/2016

Przegląd Sportowy to jedyny ogólnopolski dziennik poświęcony wyłącznie tematyce sportowej. Powstał w Krakowie w 1921 roku, jest więc najstarszą gazetą wydawaną w Polsce oraz jednym z najstarszych dzienników sportowych na świecie. Przegląd Sportowy przedstawia najważniejsze wydarzenia ze świata piłki nożnej i innych popularnych dyscyplin sportu. Czytelnicy znajdą w gazecie obszerne informacje z piłkarskich boisk, relacje z najważniejszych spotkań, komentarze dziennikarzy, sportowców i trenerów oraz relacje z najważniejszych imprez sportowych.
Przegląd Sportowy jest organizatorem corocznego plebiscytu na 10 Najlepszych Sportowców. Pierwsza edycja konkursu odbyła się w 1926 roku.
>>>>>>>>>>>>>WARTO PRZECZYTAĆ<<<<<<<<<<<<<<
http://www.nexto.pl/rf/pr?p=34139&pid=160945
244/2016
18.10.2016
polski
Axel Springer
0137-9267

środa, 12 października 2016

Salesbook – ebook

"Praktyczne wskazówki od Mistrza Sprzedaży Hala Beckera! Salesbook, jak sama nazwa wskazuje, to książka, z której się dowiesz, jak skutecznie sprzedawać. Autor w bezpretensjonalny sposób przekazuje swoje wieloletnie doświadczenie, prezentując własną filozofię sprzedaży i podejścia do klienta oraz wskazując kluczowe czynniki sukcesu. Cenne, praktyczne wskazówki poparte są nawiązaniami do najlepszych profesjonalnych publikacji dotyczących sprzedaży. Całość podzielona jest na kilkadziesiąt lekcji przerywanych zabawnymi quizami i komiksowymi scenkami rodzajowymi. Książkę czyta się z dużą przyjemnością, szybko przyswajając najcenniejsze rady pozwalające stać się prawdziwym mistrzem. Jak twierdzi sam Autor – po co zadowalać się byciem przeciętnym, gdy zawsze można stać się najlepszym! Hal Becker jest powszechnie znanym w Stanach Zjednoczonych ekspertem sprzedaży oraz zagadnień związanych z obsługą klienta i negocjacji. Prowadzi wykłady oraz konsultacje dla ponad 140 firm i organizacji w ciągu roku. Na liście jego klientów znajdują się takie spółki, jak IBM, Disney, New York Life, United Airlines, Verizon, Terminix, AT&amp;T, Perle Vision, Cintas oraz setki innych firm i stowarzyszeń."



http://www.nexto.pl/rf/pr?p=100728&pid=160945
>>>>>>>>>>>>>>>>>PRZECZYTAJ<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Hal Becker  
29.09.2016
polski
268
Wydawnictwo Naukowe PWN
978-83-01-17788-1


PC World – e-wydanie – 11/2016

"PC World Komputer" to magazyn użytkowników komputerów, którzy chcą uzupełniać swoją wiedzę na temat wykorzystywanego sprzętu i oprogramowania. W każdym numerze znajdują się aktualności, praktyczne porady oraz rzetelne testy przeprowadzone w redakcyjnym laboratorium, które służą pomocą w zakupie odpowiedniego sprzętu. Stałym tematem jest bezpieczeństwo. Pismo pomaga użytkownikom zabezpieczyć komputer przed atakami z sieci, szpiegami i niechcianą pocztą.
Uwaga: e-wydania nie zawierają płyt CD/DVD, dołączanych do wydań papierowych.



 >>>>>>>>>>>>ZOBACZ<<<<<<<<<<<<<<<<

11/2016
01.11.2016
polski
IDG Poland
12323004

czwartek, 22 września 2016

Top Gear Data publikacji: 01.10.2016

http://www.nexto.pl/rf/pr?p=34138&pid=160945
Top Gear to najlepiej sprzedający się miesięcznik motoryzacyjny w Polsce. Magazyn na licencji BBC obecny jest w Polsce od 2008 r., a w portfolio Ringier Axel Springer Polska od 2011 r. Top Gear prezentuje aktualności ze świata motoryzacji, trendy rynkowe, testy samochodów, nowości technologiczne i rynkowe gadżety. Magazyn ceniony jest za barwne i dowcipnie teksty, a swoją niepowtarzalną formułę zawdzięcza atrakcyjnej szacie graficznej i treściom redakcyjnym tworzonym przez takie gwiazdy, jak Jeremy Clarkson, Richard Hammond czy James May.
Magazyny na licencji Top Gear ukazują się w ponad 20 krajach na świecie. Marka powiązana jest z formatem telewizyjnego programu BBC pod tym samym tytułem.

10/2016
01.10.2016
polski
Axel Springer

sobota, 2 lipca 2016

Bazar złych snów - Stephen King - audiobook

Od czasu gdy przed trzydziestu pięciu laty ukazał się jego pierwszy zbiór opowiadań „Nocna zmiana”, Stephen King olśniewa czytelników swoim darem tworzenia krótkiej prozy. W „Bazarze złych snów” zebrał swoje najnowsze opowiadania. Każdy utwór poprzedzony jest krótkim wstępem przedstawiającym jego genezę.
Teksty zawarte w tym zbiorze mają wspólne motywy: zagadnienia moralności, życia pozagrobowego, winy i kary, pytanie, co zrobilibyśmy inaczej, gdybyśmy mogli zajrzeć w przyszłość lub naprawić błędy popełnione w przeszłości. „Życie po życiu” to historia o człowieku, który umarł na raka okrężnicy i raz po raz przeżywa swoje życie na nowo, powtarzając te same błędy. W kilku opowiadaniach występują postacie, które u kresu życia rozpamiętują swoje zbrodnie i występki. Inne utwory pokazują, jak to jest, kiedy ktoś odkryje w sobie nadprzyrodzone moce – jak felietonista z „Nekrologów”, który zabija ludzi, pisząc ich nekrologi, czy stary sędzia w „Wydmie”, który w dzieciństwie pływał kajakiem na opuszczoną wyspę i widział wypisane na piasku nazwiska nieszczęśników, którzy potem umierali w tragicznych okolicznościach. W „Moralności” King opisuje rozpad małżeństwa i życia dwojga ludzi po tym, jak zawierają oni iście diabelski pakt, który początkowo wydaje się całkiem korzystny.
Imponujące, mrożące krew w żyłach, wciągające bez reszty opowiadania z „Bazaru złych snów” są jednym z najpiękniejszych darów Kinga dla jego czytelników. „Powstały specjalnie dla Ciebie” – pisze autor. „Jeśli chcesz, możesz je obejrzeć z bliska, ale ostrzegam, bądź ostrożny. Niektóre z nich mają kły”.
Stephen King jest autorem ponad pięćdziesięciu książek, z których wszystkie stały się światowymi bestsellerami. Najnowszymi pozycjami w jego dorobku są „Znalezione nie kradzione”, „Przebudzenie”, „Pan Mercedes” (nagrodzona w 2015 roku Edgar Award dla najlepszej powieści), „Doktor Sen” i „Pod kopułą”, na podstawie której powstał popularny serial. Jego powieść „Dallas ’63” trafiła na listę dziesięciu najlepszych książek roku 2011 opublikowaną przez „New York Times Book Review” i otrzymała nagrodę „Los Angeles Times” w kategorii Kryminał/Thriller. W 2003 roku Stephen King został odznaczony przyznawanym przez Narodową Fundację Książek medalem za wybitny wkład w literaturę amerykańską. Mieszka w Bangor w stanie Maine ze swoją żoną, powieściopisarką Tabithą King.
http://www.nexto.pl/rf/pr?p=99076&pid=160945

wtorek, 28 czerwca 2016

Tygodnik Powszechny – pierwszy wybór nowoczesnego inteligenta. Pełny obraz tygodnia: o kuluarach polityki pisze Paweł Reszka, który jest w miejscach, gdzie inni się nie dostaną, i rozmawia z politykami, którzy innym rzadko udzielają wywiadów. Satyrycznych rysunków dostarcza Bartosz Minkiewicz, autor komiksów „Wilq”.
O kulturze piszą najważniejsi jej przedstawiciele: Andrzej Stasiuk, felietonista „TP”, Marek Bieńczyk – eseista „TP”, Jerzy Pilch – autor „Dziennika” publikowanego w „TP”. Co tydzień najważniejsze filmy recenzuje nagrodzona przez PISF za krytykę filmową – Anita Piotrowska. Piszemy też o muzyce współczesnej i poważnej, o teatrze i operze, o najbardziej gorących wydarzeniach (Krystian Lupa o „Golgota Picnic”, Jan Klata o życiu teatralnym).
Wielokrotnie nagradzany dział zagraniczny zapełniają korespondenci z całego świata: jesteśmy w Japonii, w Iraku, nasz dziennikarz jako pierwszy opisywał Arabską Wiosnę w Libii, od początku towarzyszymy wydarzeniom na Ukrainie, jesteśmy też w Nowym Jorku i Waszyngtonie, w Izraelu i Karabachu, z Afryki piszemy o epidemii eboli, a z Lampedusy o imigrantach.
Tygodnik Powszechny to katolicyzm otwarty. Najważniejsze informacje z Watykanu papieża Franciszka i z kraju. Duchowość, medytacja, joga – nie unikamy żadnego tematu. Piszemy o Kościele wobec pedofilii i o świecie wobec Kościoła – wśród autorów są ks. Adam Boniecki, Błażej Strzelczyk, ks. Michał Heller, Zuzanna Radzik.
Cały tydzień w jednym tygodniku. Weź, czytaj!
http://www.nexto.pl/rf/pr?p=32548&pid=160945

wtorek, 14 lipca 2015

Pierwszy milion - e-wydanie – 8/2015




Pierwszy Milion to czasopismo biznesowe skierowane do przedsiębiorczych Polaków, którzy chcą założyć własną firmę albo rozwinąć prowadzoną działalność. Pierwszy Milion jest jedynym magazynem na rynku, który zamiast na wielkim biznesie i rynkach finansowych skupia się na sprawach ważnych dla zwykłych polskich przedsiębiorców, właścicieli niedużych firm. Czasopismo adresowane jest również do ludzi, którzy rozważają założenie własnej działalności i poszukują prostych wskazówek, jak krok po kroku zrealizować swój cel. Pracownicy na etatach, absolwenci uczelni czy kobiety powracające na rynek pracy po urodzenia dziecka znajdą w magazynie pomysły na własny biznes, przepis na realistyczny biznesplan i oparte na doświadczeniu porady przedsiębiorców, których firmy odniosły sukces. Pierwszy Milion wyróżnia nowoczesny, lekki layout oraz duża liczba ilustracji i infografik, towarzyszących tekstom.

e-prasa: Pierwszy milion - e-wydanie – 8/2015
 
8/2015
01.08.2015
polski
Axel Springer
2299-243X
ZOBACZ>>>>







E-książki – dla kogo?




Osoby, zainteresowane rozwojem zawodowym i osobistym.

Takie osoby czytają książki, aby czegoś się nauczyć, dowiedzieć nowych rzeczy i nabyć nowe, przydatne umiejętności. E-ksiażki są dla takich osób idealnym rozwiązaniem ze względu na swoja cenę.

Osoby o podejściu ekologicznym.

Dla takich osób głównym atutem e-książek jest brak zużycia papieru, a co za tym idzie ochrona drzew i lasów. Dzięki książkom w wersji cyfrowej, mogą posiadać swoje ulubione i najpotrzebniejsze pozycje książkowe, w czysto ekologicznej formie.

Osoby korzystające z publikacji książkowych, ze względu na codzienne obowiązki.
W takich zawodach, jak prawnik, czy księgowy, konieczne jest „być na bieżąco” z aktualnymi przepisami. Osoby pracujące, bądź kształcące się w tego typu zawodach, na pewno docenią elektroniczne wersje znowelizowanych kodeksów i innych aktów prawnych, bowiem są one znacznie tańsze od papierowych odpowiedników, które w dodatku dość szybko tracą na aktualności.

Osoby często podróżujące.

Ludzie, którzy często przemieszczają się po świecie, czy to ze względów zawodowych, czy prywatnych, na pewno docenią cyfrowy format książki i wygodę z nim związaną. Żeby mieć przy sobie swoją własną „biblioteczkę, nie trzeba przewozić setek kilogramów w kartonowych pudłach. Wystarczy laptop lub pendrive.

Uczniowie oraz ich rodzice.

Młodzi ludzie w szkole mają bardzo szeroki wachlarz lektur do przeczytania, o podręcznikach nie wspominając. Skompletowanie pełnego kanonu lektur dla jednego ucznia może być nie lada wydatkiem. W wersji cyfrowej można zminimalizować taki wydatek o kilkadziesiąt procent! Dodatkowo młodzież, na ogół niechętnie zaglądająca do książek, może być bardziej przychylna nowoczesnej cyfrowej wersji z dokładnie tą sama treścią, co na papierze.