Blog zawiera krótkie opisy książęk,e-prasy,e-booków,audiobooków Biografie i życiorysy autorów
niedziela, 21 października 2012
piątek, 19 października 2012
Powieści o zbójcach, opryszkach i hajdamakach - ebook.Autor: Józef Chociszewski
Tom zawiera zbiór opowiadań o zbójcach, opryszkach i hajdamakach,
które to postaci od wieków rozpalają wyobraźnię czytelników i budzą
emocje. Przedstawiani często jako obrońcy uciśnionych, którzy ograbiają
bogatych, a wspierają biednych, stawali się nieraz bohaterami ludowymi.
Czy słusznie? Lektura pozwala przenieść się czytelnikom w świat
niebezpieczeństw, do których w realnym świecie wielu śmiałków nawet by
się nie zbliżyło. I choć autor we wstępie przekornie dziwi się, że
zbójectwo takim się cieszy zainteresowaniem, i przezornie zaznacza, że
zbiór powstał, aby „przede wszystkim wzbudzić odrazę od zbójeckiego
rzemiosła”, to dodaje też, że lektura może się „przyczynić do miłego
spędzenia czasu podczas długich zimowych wieczorów”.
Józef Chociszewski był przede wszystkim redaktorem i wydawcą. W swojej karierze opiekował się wieloma tytułami prasowymi. Był także zaangażowanym działaczem narodowym oraz prowadził ożywioną działalność społeczną jako organizator wielu stowarzyszeń kulturalno-oświatowych. Poprzez swoje działania często narażał się władzom pruskim, za co karano go i więziono. Był także autorem wielu książek, utworów teatralnych i artykułów oraz wydawcą książek popularnych z zakresu historii i literatury polskiej.
Obecne wydanie zostało przygotowane w ramach akcji „Białe Kruki na E-booki”. Utwór poddano modernizacji pisowni i opracowaniu edytorskiemu, by uczynić jego tekst przyjaznym dla współczesnego czytelnika.
Józef Chociszewski
27.09.2012
polski
167
Inpingo Sp. z o.o.
ZOBACZ >>>
Józef Chociszewski był przede wszystkim redaktorem i wydawcą. W swojej karierze opiekował się wieloma tytułami prasowymi. Był także zaangażowanym działaczem narodowym oraz prowadził ożywioną działalność społeczną jako organizator wielu stowarzyszeń kulturalno-oświatowych. Poprzez swoje działania często narażał się władzom pruskim, za co karano go i więziono. Był także autorem wielu książek, utworów teatralnych i artykułów oraz wydawcą książek popularnych z zakresu historii i literatury polskiej.
Obecne wydanie zostało przygotowane w ramach akcji „Białe Kruki na E-booki”. Utwór poddano modernizacji pisowni i opracowaniu edytorskiemu, by uczynić jego tekst przyjaznym dla współczesnego czytelnika.
Józef Chociszewski
27.09.2012
polski
167
Inpingo Sp. z o.o.
ZOBACZ >>>
Nauka szczęścia Ewa Nowińska
Szczęśliwa osoba to nie ta, która ma określone okoliczności, lecz raczej ta, która ma określone podejście - Hugh Downs
Gdy życie rzuca nam kłody pod nogi, gdy nic nam nie wychodzi, bardzo często zaczynamy porównywać się do innych ludzi i zazdrościć im ich szczęścia. Być może żyją w lepszym kraju, mają lepszą pracę, lepsze samochody, lepszego partnera. My zawsze mamy gorzej! W naszej głowie rodzi się myśl, że szczęście zależne jest od innych ludzi, którzy je wspierają lub sabotują, oraz od sprzyjających okoliczności. O tych, którym się powodzi, mówimy, że są „w czepku urodzeni”. Tymi myślami i porównaniami unieszczęśliwiamy sami siebie, ponieważ skupiamy się na tym, czego NIE POSIADAMY.Prawda jest taka, że szczęście nie jest czymś, co jest nam dane. Nie ma jednej recepty na szczęście. Jedni marzą o bogactwie, inni o lepszym partnerze. Osoby, które wygrywają ogromne pieniądze, bardzo często tak źle nimi zarządzają, że w kilka lat zamieniają się w bankrutów i nieszczęśników. Zdarza się także, że dopiero gdy rezygnujemy ze związku z kimś, dostrzegamy zalety tej osoby i jej prawdziwą wartość.
ZOBACZ >>>
Wersja elektroniczna (PDF)>>
Wersja drukowana>>>
Człowieeeku, wyluzuj! Marcin Jaskulski
Ta książka pomoże Ci uwolnić się od destrukcyjnych programów, które zabierają czas, energię i chęć do życia. Jest niebezpieczna, bo pozbawia złudzeń.
ZOBACZ I CZYTAJ:
Wersja elektroniczna (PDF)
Wersja drukowana
Wersja audio (MP3)
Wersja audio (Audio CD)
Wysokie Obcasy Extra - e-wydanie – 5/2012
Wysokie Obcasy Extra to specjalne wydanie magazynu,
dostępne w samodzielnej sprzedaży. Pierwszy numer ukazał się na rynku w
kwietniu 2010 i spotkał się z dużym zainteresowaniem odbiorców. W wyniku
tego zainteresowania w roku 2010 Wysokie Obcasy Extra były kwartalnikiem, ale głosy czytelników ośmieliły nas do decyzji o dwumiesięczniku w roku 2011.
Wydania przygotowywane są z myślą o stałych i nowych czytelniczkach i czytelnikach; prezentują wywiady z interesującymi osobami, felietony i teksty stałych, lubianych autorów, wyjątkowe sesje mody i urody.
- Magazyn Wysokie Obcasy Extra jest skierowany do osób wykształconych, aktywnych, ciekawych świata, zainteresowanych kulturą, psychologią, polityką, ale także otwartych na niebanalne propozycje modowe i kulinarne.
- Główną grupę odbiorców tworzą kobiety z wyższym wykształceniem, w wieku 25-35 lat, o otwartych umysłach, pracujące, rodzinne, również feministki. Do czytania magazynu redakcja zaprasza też panów.
5/2012
18.10.2012
polski
AGORA SA
ZOBACZ >>>
Wydania przygotowywane są z myślą o stałych i nowych czytelniczkach i czytelnikach; prezentują wywiady z interesującymi osobami, felietony i teksty stałych, lubianych autorów, wyjątkowe sesje mody i urody.
- Magazyn Wysokie Obcasy Extra jest skierowany do osób wykształconych, aktywnych, ciekawych świata, zainteresowanych kulturą, psychologią, polityką, ale także otwartych na niebanalne propozycje modowe i kulinarne.
- Główną grupę odbiorców tworzą kobiety z wyższym wykształceniem, w wieku 25-35 lat, o otwartych umysłach, pracujące, rodzinne, również feministki. Do czytania magazynu redakcja zaprasza też panów.
5/2012
18.10.2012
polski
AGORA SA
ZOBACZ >>>
HAPPY! - e-wydanie – 07/2012.Data wydania: 19.10.2012
Zawartość pisma tworzą cztery główne działy tematyczne: sport i fitness, uroda, zdrowie oraz dieta.
Czytelniczki znajdą w nich artykuły przygotowane przez ekspertów, porady, a także przegląd sprzętu sportowego, sportowych ubrań, kosmetyków i preparatów pielęgnacyjnych.
Najobszerniejszym działem magazynu jest Sport i fitness, który zawiera teksty dotyczące różnych dziedzin aktywności fizycznej - w szczególności: jazdy na rowerze lub na nartach, biegania, fitnessu i ćwiczeń na siłowni, pływania oraz tańca.
Oprócz tego w Happy! znalazły się artykuły o pilatesie, jodze i salsie, poradnik dla początkujących biegaczy, a także ciekawe teksty o urodzie i zdrowiu: jak przygotować się do lata oraz jak unikać pułapek codziennej diety.
07/2012
19.10.2012
polski
AGORA SA
ZOBACZ >>>
Czytelniczki znajdą w nich artykuły przygotowane przez ekspertów, porady, a także przegląd sprzętu sportowego, sportowych ubrań, kosmetyków i preparatów pielęgnacyjnych.
Najobszerniejszym działem magazynu jest Sport i fitness, który zawiera teksty dotyczące różnych dziedzin aktywności fizycznej - w szczególności: jazdy na rowerze lub na nartach, biegania, fitnessu i ćwiczeń na siłowni, pływania oraz tańca.
Oprócz tego w Happy! znalazły się artykuły o pilatesie, jodze i salsie, poradnik dla początkujących biegaczy, a także ciekawe teksty o urodzie i zdrowiu: jak przygotować się do lata oraz jak unikać pułapek codziennej diety.
07/2012
19.10.2012
polski
AGORA SA
ZOBACZ >>>
Magnolia - e-wydanie – 07/2012.Data wydania: 19.10.2012
Magnolia to kompendium wiedzy dla każdego, kto lubi
spędzać czas wśród zieleni, na działce, tarasie czy w ogrodzie. W
miesięczniku tym znajdziecie Państwo m.in. setki porad dotyczących
pielęgnacji zieleni, inspiracje do tworzenia własnych kompozycji
roślinnych oraz gotowe projekty. Przedstawimy również najnowsze trendy w
ogrodnictwie, efektowne rozwiązania oraz ciekawe rośliny. Doradzimy, co
i gdzie kupić, pokażemy najnowszy sprzęt i narzędzia ogrodnicze.
07/2012
19.10.2012
polski
AGORA SA
ZOBACZ >>>
07/2012
19.10.2012
polski
AGORA SA
ZOBACZ >>>
Podróże - e-wydanie – 11/2012.Data wydania: 19.10.2012
Miesięcznik Podróże to elegancki magazyn i praktyczny poradnik dla podróżników oraz osób ciekawych świata.
Inspiruje marzenia o podróżach i radzi jak je zrealizować. Odkrywa uroki różnych rejonów w Polsce, jak i egzotycznych zakątków na świecie. Poleca modne kierunki wyjazdów, znane kurorty, najpiękniejsze ośrodki, ciekawe zabytki. Przybliża strony świata pokazane poprzez historię, kulinaria, film, architekturę, zakupy i rozrywkę.
Ponadto w każdym numerze magazynu Podróże praktyczne i sprawdzone porady jak dobrze zaplanować i przygotować się do podróży, gdzie spać, jak dojechać, co zabrać ze sobą na wyprawę. Testy i przeglądy sprzętu turystycznego, opinie ekspertów i podróżników.
Czytelnicy Podróży to osoby aktywne, otwarte, które potrafią czerpać radość z życia i działają z pasją!
11/2012
19.10.2012
polski
MURATOR S.A.
ZOBACZ >>>
Inspiruje marzenia o podróżach i radzi jak je zrealizować. Odkrywa uroki różnych rejonów w Polsce, jak i egzotycznych zakątków na świecie. Poleca modne kierunki wyjazdów, znane kurorty, najpiękniejsze ośrodki, ciekawe zabytki. Przybliża strony świata pokazane poprzez historię, kulinaria, film, architekturę, zakupy i rozrywkę.
Ponadto w każdym numerze magazynu Podróże praktyczne i sprawdzone porady jak dobrze zaplanować i przygotować się do podróży, gdzie spać, jak dojechać, co zabrać ze sobą na wyprawę. Testy i przeglądy sprzętu turystycznego, opinie ekspertów i podróżników.
Czytelnicy Podróży to osoby aktywne, otwarte, które potrafią czerpać radość z życia i działają z pasją!
11/2012
19.10.2012
polski
MURATOR S.A.
ZOBACZ >>>
czwartek, 18 października 2012
Jak jeździć oszczędnie Aleksander Sowa.E-book
Poznaj sposoby na dodatkowe pieniądze w Twojej kieszeni dzięki odpowiedniemu stylowi jazdy oraz podstawowej wiedzy o tym jak działa samochód.
Nie masz wpływu na cenę paliwa, ale masz wpływ na to, ile paliwa zużyje Twój samochód
Czy warto się dowiedzieć, na czym polega ekonomiczna jazda?- Oszczędna jazda -- jak na niej zyskujesz?
Jeśli Twój samochód zużywa codziennie 8 l na przejechanie 100 km, to obniżenie zużycia paliwa tylko o jeden (1) litr pozwoli w skali miesiąca (przy tym założeniu) przejechać za tę samą kwotę prawie 400 kilometrów więcej.
- Ecodriving
Możesz kupować zdrowe produkty, wymuszając na producentach, aby nie truli swoich konsumentów. Możesz głosować na ludzi, którzy nie chcą mordować. Możesz kupować auta, które trują mniej, bo zużywają mniej paliwa.
Co 3 sekundy na świecie ginie 1 gatunek jakiegoś żywego organizmu. Szanse na ich odtworzenie są małe, by nie powiedzieć -- znikome. Nigdy już nie zobaczysz tura, o mały włos żubr też byłby tylko zabytkiem przyrody. Zużywając mniej paliwa, wymuszasz na światowych koncernach dynamizację prac nad nowymi technologiami, płacisz mniej i jeździsz bezpieczniej, dłużej, dalej oraz mniej zatruwasz siebie i swoje dzieci.
- Litr paliwa i jego wartość za 38 lat
Z szacunków WHO wynika, że w Europie na choroby wywołane skażeniem powietrza przez ruch samochodowy umiera rocznie co najmniej 80 000 ludzi. Ciągle ogranicza się emisję spalin. Postęp w tej dziedzinie jest ogromny. Samochody z początku XXI wieku mają aż 500 razy czystsze spaliny niż samochody z lat 50. i 20 razy czystsze niż auta sprzed 25 lat. Ale to wciąż za mało. Dziś na drogach świata porusza się około 850 milionów pojazdów, w ogromnej większości napędzanych przez silniki spalinowe. Przewiduje się, że około 2050 roku ich liczba wzrośnie do 2,9 miliarda! Tymczasem za najdalej 45 lat złoża energii pochodzącej z kopalń – ropy naftowej i gazu naturalnego – zaczną się wyczerpywać.
Ile konkretnie pieniędzy można zaoszczędzić?
Przeczytaj >>>
MNEMObiznes. Andrzej Bubrowiecki
Zdobądź wiedzę o pamięci, a zostaniesz na zawsze w umysłach swoich klientów
Gdy mówimy "pamięć w biznesie lub w sprzedaży", przychodzi nam na myśl najczęściej jeden temat: „dzięki technikom zapamiętywania mogę nauczyć się zapamiętywać twarze i nazwiska klientów i tym zabłysnąć”. Owszem, to jedna z możliwości, jakie daje nam wyćwiczona pamięć. Ale zgłębiając tajniki MNEMObiznesu, tak naprawdę otrzymujesz narzędzia wykorzystywane przez psychologię sprzedaży, którymi wdrukujesz na stałe w pamięć klienta ważne informacje o swoim produkcie, marce, firmie.
MNEMObiznes to
biznes, który stawia na wykorzystanie w swej działalności wiedzy o
mechanizmach działania pamięci. O tym, jak działa pamięć Twoja oraz
Twojego klienta.
To właśnie dlaczego Coca-Cola wygrywa z Pepsi...W 1975 roku zarząd firmy Pepsi-Cola Company podjął decyzję o przeprowadzeniu słynnego eksperymentu znanego jako Pepsi Challenge
(Wyzwanie Pepsi). Przedstawiciele Pepsi rozjechali się po największych
centrach handlowych całego świata i przy wejściu wręczali każdemu
chętnemu dwa nieoznakowane kubeczki.
W jednym kubeczku była pepsi, a w drugim coca-cola. Ankietowanych pytano, który napój bardziej im smakował. Kiedy podsumowano wyniki, okazało się, że ponad połowie uczestników tego eksperymentu bardziej przypadła do gustu pepsi. (...)
W drugim etapie eksperymentu poinformowano badanych, co próbują, pepsi czy coca-colę, zanim jeszcze się napiją. Tym razem okazało się, że 75% respondentów stwierdziło, że bardziej im smakuje coca-cola. (...)
Wniosek, jaki nasuwa się z tych badań, brzmi następująco: jeżeli nie znamy marki spożywanego właśnie napoju, w naszym mózgu uruchamia się ośrodek smaku. Natomiast jeśli ją znamy, zaczyna pracować ośrodek pamięci. Tak więc dla mózgu ważniejsza jest marka produktu i jej wizerunek niż na przykład jego smak. Marka produktu może być „wdrukowana” w mózg każdego człowieka; jest zapisana w jego układzie nerwowym — stąd tak wiele działań, aby przywiązać klienta do tej konkretnej.
Komentując badania Pepsi Challenge, prof. Martin Lindstrom, specjalista w dziedzinie neuromarketingu, napisał: „Wszystkie pozytywne skojarzenia z Coca-colą: historia, logo, kolor, design, zapach, osobiste wspomnienia z dzieciństwa, telewizyjne i drukowane reklamy sprzed lat oraz czysta, niezaprzeczalna, nieustępliwa, nieunikniona emocjonalnie »kokakolowatość« marki — wszystko to przeważyło na niekorzyść rozumowego, naturalnego wyboru pepsi […] dlatego że mózg za pomocą emocji koduje rzeczy szczególnie wartościowe, w tym także marki angażujące nas emocjonalnie”.
W jednym kubeczku była pepsi, a w drugim coca-cola. Ankietowanych pytano, który napój bardziej im smakował. Kiedy podsumowano wyniki, okazało się, że ponad połowie uczestników tego eksperymentu bardziej przypadła do gustu pepsi. (...)
W drugim etapie eksperymentu poinformowano badanych, co próbują, pepsi czy coca-colę, zanim jeszcze się napiją. Tym razem okazało się, że 75% respondentów stwierdziło, że bardziej im smakuje coca-cola. (...)
Wniosek, jaki nasuwa się z tych badań, brzmi następująco: jeżeli nie znamy marki spożywanego właśnie napoju, w naszym mózgu uruchamia się ośrodek smaku. Natomiast jeśli ją znamy, zaczyna pracować ośrodek pamięci. Tak więc dla mózgu ważniejsza jest marka produktu i jej wizerunek niż na przykład jego smak. Marka produktu może być „wdrukowana” w mózg każdego człowieka; jest zapisana w jego układzie nerwowym — stąd tak wiele działań, aby przywiązać klienta do tej konkretnej.
Komentując badania Pepsi Challenge, prof. Martin Lindstrom, specjalista w dziedzinie neuromarketingu, napisał: „Wszystkie pozytywne skojarzenia z Coca-colą: historia, logo, kolor, design, zapach, osobiste wspomnienia z dzieciństwa, telewizyjne i drukowane reklamy sprzed lat oraz czysta, niezaprzeczalna, nieustępliwa, nieunikniona emocjonalnie »kokakolowatość« marki — wszystko to przeważyło na niekorzyść rozumowego, naturalnego wyboru pepsi […] dlatego że mózg za pomocą emocji koduje rzeczy szczególnie wartościowe, w tym także marki angażujące nas emocjonalnie”.
MNEMOTECHNIKI w BIZNESIE
Jak stosować je w praktyce i na czym polegają?
ZOBACZ OPIS >>>
Śmiertelna dawka - ebook.Autor: Andreas Franz
Gdy za fasadą religijności kryje się żądza
władzy… Tajemnicze morderstwa, egzotyczna trucizna i szokujące
rozwiązanie zagadki w kolejnym krwistym kryminale bestsellerowego
autora. Przedstawiciele Kościoła Elohima giną w niewyjaśnionych,
makabrycznych okolicznościach. Brak świadków, brak motywów, brak dowodów
– policja nie może nawet rozpocząć śledztwa. Tylko jedna osoba jest na
tyle błyskotliwa i odważna, by zbadać sprawę… Komisarz Julia Durant,
obdarzona niesamowitą intuicją, zaczyna dochodzenie. Gdy zostaje
popełnione kolejne okrutne morderstwo, coraz więcej „puzzli” układa się w
przerażającą całość…
Andreas Franz urodził się w 1954 roku w Quedlinburgu. Był kierowcą ciężarówki, pracownikiem agencji reklamowej, przygotowywał ekspertyzy grafologiczne (jest autorem podręcznika Podstawy grafologii), właścicielem firmy tłumaczeniowej. W 1986 roku napisał swoją pierwszą powieść Palec Boży; kolejną, Rytuał zbrodni, która wyniosła go na szczyty list bestsellerów, wydał dziesięć lat później.
Do tej pory napisał 20 książek, które w samych Niemczech rozeszły się w nakładzie ponad 3,5 miliona egzemplarzy.
Andreas Franz
17.10.2012
polski
400
Świat Książki
WIĘCEJ >>>
Andreas Franz urodził się w 1954 roku w Quedlinburgu. Był kierowcą ciężarówki, pracownikiem agencji reklamowej, przygotowywał ekspertyzy grafologiczne (jest autorem podręcznika Podstawy grafologii), właścicielem firmy tłumaczeniowej. W 1986 roku napisał swoją pierwszą powieść Palec Boży; kolejną, Rytuał zbrodni, która wyniosła go na szczyty list bestsellerów, wydał dziesięć lat później.
Do tej pory napisał 20 książek, które w samych Niemczech rozeszły się w nakładzie ponad 3,5 miliona egzemplarzy.
Andreas Franz
17.10.2012
polski
400
Świat Książki
WIĘCEJ >>>
Rytuał zbrodni - ebook.Autor: Andreas Franz
Wśród mieszkańców Frankfurtu narasta przerażenie
w związku z zagadkowymi morderstwami. Nieuchwytny zbrodniarz gwałci
jasnowłose dziewczyny, zabija je, a potem zaplata im włosy w dwa
warkocze i zawiązuje na nich czerwoną kokardę. Co oznacza ten rytuał?
Czy okaże się wskazówką, która pozwoli policji wpaść na trop mordercy?
Znana z niebywałej intuicji komisarz Julia Durant i jej koledzy bez
skutku ścigają zwyrodniałego mordercę, aż w końcu niezwykły przypadek
pomaga im wpaść na trop potwora…
Powieść, otwierająca cykl kryminałów z komisarz Julią Durant w roli głównej, jest oparta na autentycznych wydarzeniach z 1969 roku. Znaczącą - choć nieświadomą - rolę odegrał w nich również sam Autor.
Andreas Franz urodził się w 1954 roku w Quedlinburgu. Był kierowcą ciężarówki, pracownikiem agencji reklamowej, przygotowywał ekspertyzy grafologiczne (jest autorem podręcznika Podstawy grafologii), właścicielem firmy tłumaczeniowej. W 1986 roku napisał swoją pierwszą powieść Palec Boży; kolejną, Rytuał zbrodni, która wyniosła go na szczyty list bestsellerów, wydał dziesięć lat później.
Do tej pory napisał 20 książek, które w samych Niemczech rozeszły się w nakładzie ponad 3,5 miliona egzemplarzy.
Andreas Franz
17.10.2012
polski
384
Świat Książki
WIĘCEJ >>>
Powieść, otwierająca cykl kryminałów z komisarz Julią Durant w roli głównej, jest oparta na autentycznych wydarzeniach z 1969 roku. Znaczącą - choć nieświadomą - rolę odegrał w nich również sam Autor.
Andreas Franz urodził się w 1954 roku w Quedlinburgu. Był kierowcą ciężarówki, pracownikiem agencji reklamowej, przygotowywał ekspertyzy grafologiczne (jest autorem podręcznika Podstawy grafologii), właścicielem firmy tłumaczeniowej. W 1986 roku napisał swoją pierwszą powieść Palec Boży; kolejną, Rytuał zbrodni, która wyniosła go na szczyty list bestsellerów, wydał dziesięć lat później.
Do tej pory napisał 20 książek, które w samych Niemczech rozeszły się w nakładzie ponad 3,5 miliona egzemplarzy.
Andreas Franz
17.10.2012
polski
384
Świat Książki
WIĘCEJ >>>
środa, 17 października 2012
Jak nie być profesjonalnym piłkarzem - ebook.Autor: Paul Merson
Większość sławnych osób stara się ukazywać
swoje życie jako pasmo sukcesów i marginalizować krępujące epizody z
przeszłości. Legendarny piłkarz Paul Merson postąpił
dokładnie odwrotnie. Szczegółowo przedstawił swoje najmniej chlubne
doświadczenia, skupiając się na licznych ekscesach wywołanych
uzależnieniem od hazardu, alkoholu i narkotyków. Komiczne opisy
pijackich libacji i innych szaleństw Mersona sąsiadują w
jego książce z fachowymi uwagami o futbolu i o kulisach gry w
angielskiej lidze, a także z zabawnymi portretami jego kolegów z boiska,
od Paula Gascoigne’a, „najbardziej popieprzonego piłkarza wszystkich
czasów”, do perfekcjonisty Davida Beckhama. W ostatecznym rozrachunku
bowiem – mimo szaleńczych wyczynów, które niemal zrujnowały jego karierę
i życie osobiste – najważniejsza dla Mersona zawsze była, jest i będzie
niepohamowana miłość do piłki nożnej.
Paul Merson był zawodowym piłkarzem przez 20 lat. Zadebiutował w Arsenalu w 1986 roku i z tą drużyną dwukrotnie świętował mistrzostwo Anglii oraz zdobył Puchar Anglii, Puchar Ligi i Puchar Zdobywców Pucharów. Po odejściu z Arsenalu w 1997 roku grał m.in. w Middlesbrough, Aston Villi i Portsmouth. Wystąpił 21 razy w reprezentacji Anglii. Po zakończeniu kariery piłkarskiej został stałym komentatorem w kultowym programie Soccer Saturday, nadawanym w kanale Sky Sports.
Paul Merson
17.10.2012
polski
336
Rebis
WIĘCEJ >>>
Paul Merson był zawodowym piłkarzem przez 20 lat. Zadebiutował w Arsenalu w 1986 roku i z tą drużyną dwukrotnie świętował mistrzostwo Anglii oraz zdobył Puchar Anglii, Puchar Ligi i Puchar Zdobywców Pucharów. Po odejściu z Arsenalu w 1997 roku grał m.in. w Middlesbrough, Aston Villi i Portsmouth. Wystąpił 21 razy w reprezentacji Anglii. Po zakończeniu kariery piłkarskiej został stałym komentatorem w kultowym programie Soccer Saturday, nadawanym w kanale Sky Sports.
Paul Merson
17.10.2012
polski
336
Rebis
WIĘCEJ >>>
Subskrybuj:
Posty (Atom)